Friday, August 1, 2014

NoScar- co to za czary?

Mam kilka śladów po kocich drapnięciach. Na rękach.. Moja Dziecina ma kilka śladów po rozdrapanych ugryzieniach komara. Również na rękach.
Fajnie by było gdyby te nasze wątpliwe ozdoby zniknęły. Na tę okoliczność mamy nowy (w naszym kosmetycznym zbiorze) krem NoScar.
Jeszcze za krótko go używamy żeby cokolwiek o nim powiedzieć.
Może ktoś z Was ma już wyrobione zdanie o jego działaniu?


krem ma specyficzny zapach i ciekawą konsystencję (na szczęście nie jest tłusty)


informacje na opakowaniu i producent

skład i sposób użycia

opis składu i działania
Jestem ciekawa jak bardzo uda się zmniejszyć nasze czerwone kropki (komary) i kreski (kot).
Damy znać :)
Buziaki!


14 comments:

  1. jak coś poradzi to ja pierwsza kupuję :)) ciągle rozdrapię jakieś ukąszenie ;/ a potem pstrokate ramiona mam

    ReplyDelete
  2. ja takie rzeczy smaruję olejkiem herbacianym :) wszystko schodzi :)

    ReplyDelete
  3. Miałam go kiedyś ale niewiele mi pomógł. :)

    ReplyDelete
  4. jestem ciekawa działania tego specyfiku :) mam niestety bardzo dużo blizn i z chęcią spróbowałabym czegoś fajnego ;)

    ReplyDelete
  5. Moje ręce po zabawach z kotami wyglądają okropnie. Mam 5 kotów i żadnemu nie mogę ''odmówić'' wbijania pazurków w moje dłonie. :) Tak z ciekawości - gdzie go kupiłaś?

    ReplyDelete
  6. Niecierpliwie czekam na recenzję, bo u mnie też sporo kocich śladów tu i ówdzie. I jeszcze w dodatku miesiąc temu skaleczyłam się w nogę i też ślad paskudny... Sprawdziłam cenę, i myślę, że jeśli okaże się być skuteczny to chyba kupię :)

    ReplyDelete
  7. Hm..gdzieś o nim czytałam, ciekawe czy poardziłby sobie z bliznami na moich plecach? :/

    ReplyDelete
  8. ja mam okropną bliznę po uczuleniu które tak wyszło, że wystawiłam na słońce ... Jest w bardzo widocznym miejscu ciekawe czy by pomogło ... ?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Nic na jego temat nie wiem, widzę go pierwszy raz więc czekam na recenzję! :)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. moja babcia go używa na blizny na nogach i pomału widzi,że jej zaczynają znikać (stosuje go jakieś 3 msc)

    ReplyDelete
  12. Na blizny jest bardzo dobry krem ktory nazywa sie contratubex - mowie tu o bliznach wiekszych. czyni cuda.

    ReplyDelete
  13. Nie mogę się doczekać recenzji (oby pozytywnej!), bo sama jestem strasznie poharatana dzięki własnej nieuwadze i rozpieszczonym sierściuszkom, a już straciłam wiarę w wybielacze blizn :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!