Friday, November 29, 2013

moje lakiery do paznokci- bazy, topy i bezbarwne

Czwarta część serii o lakierach do paznokci.
Już wcześniej pisałam o grupie czerwonej i czerwonopodobnejgrupie fioletowej oraz grupie zielono-niebieskiej.

Dzisiaj bazy, topy i lakiery bezbarwne.



dwa bezbarwne lakiery NYC
jeden stary i jeden nowy :)
ten po prawej jest już gęsty i słabo się z nim współpracuje

przyspieszający wysuszanie top Sally Hansen Insta-Dri
bardzo go lubię i używam praktyczie przy każdym malowaniu paznokci
jego konsystecja się jeszcze nie zmieniła (nie zgluciał) :D

dwa malutkie topy Seche Vite
moje ulubione przyspieszacze wysuszania lakieru
zrobiłam błąd kupując dwa małe zamiast jednego dużego..
oba są już bardzo gęste i wiele z ich nie wykrzesam :(
oh well..

od lewej:
baza pod lakier Color Club, olejek wyszuszający essence oraz top matujący MySecret
*zawsze zapominam o bazie- na szczęście moja płytka paznokcia nie ma tendencji do odbarwiania
*olejek przyspieszający wysuszanie spełnia swoje zadanie, ale czasami powoduje kurczenie się lakieru
*matująca baza to ciekawy gadżet, ale nie korzystam z niej zbyt często
To była najmniej liczna grupa lakierów jaką mam. Przed nami ostatnia, największa grupa różwa.
Buziaki!

29 comments:

  1. Na różową odsłonę czekam z niecierpliwością! Po klasycznej czerwieni to właśnie róże są moimi ulubionymi lakierami.

    A! Czy ze spóźnionego indyka można liczyć na jakieś fotki?

    Dziękuje za wizytę i serdecznie pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. już niedługo się pojawi róż

      indyk był pocięty przed upieczeniem, i jest trochę 'niewyjściowy' ;)

      :*

      Delete
  2. Hej Kasiu, ten komentarz wyżej to ja, tylko nie wiem czemu mnie przekierowało na inne konto.... Sorki za zamieszanie!

    ReplyDelete
  3. Do Seche kup sobie Seche Restore albo Poshe Retainer i będziesz się mogła jeszcze nimi pocieszyć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozważę tę ewentualność :)
      dzięki za radę :*

      Delete
  4. Wszystkim ten Seche Vite gęstnieje, a mój trzyma się całkiem nieźle. Może nie jest tak płynny jak na samym początku, ale pomimo, że mam go już długo, nadal mogę swobodnie używać. Nic nie daje takiego połysku paznokciom jak właśnie on :)

    ReplyDelete
  5. Nie znam się na tych "polepszaczach" ale wiem że są bardzo ważne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba teraz bym nie potrafiła czekać aż lakier sam wyschnie ;)

      Delete
  6. A ja bardzo lubię top coat z golden rose ;)

    ReplyDelete
  7. Ja również lubię top coat z GR :)

    ReplyDelete
  8. nie przepadam za Seche, bardzo szybko gęstnieje ;/

    ReplyDelete
  9. wstysd sie przyznac, ale ja nie zywam..mam gdzies jakiegos topka, ale niemam potrzeby. Lakier zmywam z zasady po 2 -trzech dniach wiec nie wymagam od nich wiecznosci

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ja używam topów wysuszających zeby nie czekać wieczności aż lakier wyschnie, nie zależy mi jakoś szalenie na przedłużeniu trwałości :)

      Delete
  10. ciągle się zastanawiam nad przyspieszaczem. na tapecie jest essie good to go, sally hansen i seche vite. przeczytałam już milion opinii i dalej nie wiem, który wybrać ;)

    ReplyDelete
    Replies

    1. z Twoich trzech znam dwa: SH i SV
      polecam SV :3

      Delete
  11. miałam kropelki sally hansen ale to była tragedia ;/
    muszę wypróbować czerwoną wersję :)

    ReplyDelete
  12. Wydaje mi się,że Sally jest the best :)
    buziole!

    ReplyDelete
  13. Dobrze wiedzieć że sally dobry, dumałam nad nim ostatnio ;-)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!