Tuesday, November 19, 2013

moje lakiery do paznokci- grupa prawie czerwona

Część trzecia mojej kolekcji lakierowej.
Dla przypomnienia tutaj kolor fioletowy.
A tutaj zielono-niebiesko-ciapkowaty.

Dzisiaj czerwienie, pomarańcze, korale..


trójeczka z wet'n'wild

dwa Wild Shine *klik* i jeden Megalast

dwa essie

duża bazooka i małe very cranberry *klik*


trzy miniaturki OPI

dwie z kolekcji Bonda *KLIK* (po bokach) i jedna kardashianowa *KLIK* (w środku)

grupa z Polski
od lewej: essence. Jolly Jewels z Golden Rose, piasek Paese oraz brąz MIYO


dwa mało ulubione i jeden ukochaniec :)
Sation i NYC są przeciętne
ORLY- najpiękniejsza czerwień ever *klik*


Dla ciekawskich- tutaj zrobiłam porównanie czerwonych OPI i NYC :) *KLIK*

To wszystkie czerwienie jakie mam.
Została jeszcze najliczniejsza grupa różowo-nudziakowa oraz najmniej liczna grupa topów, baz i wysuszaczy.

Buziaki!

17 comments:

  1. Very cranberry jest przepiękny!
    Takiego koloru szukam :)

    ReplyDelete
  2. Lubię czerwień i wszelkie jej odcienie ale faktem jest, że muszę mieć dzień na czerwień i ochotę :D

    ReplyDelete
  3. I ja typowo czerwonych lakierów mam mało ;) Za to sporo "czerwonopodobnych" ;)

    ReplyDelete
  4. Trudno znaleźć odpowiedni odcień czerwony uniwersalny.

    ReplyDelete
  5. Czerwień Orly Monroe's red pamiętam od chwili jak pokazałaś i muszę ją kupić :))) Ona najbardziej podoba mi się z twouich zasobów. Kiedyś przymierzyłam się do takiego zestawienia po czym okazało się, że mam naprawdę sporo czerwieni :D Potem nieco okroiłam zbiór.

    ReplyDelete
  6. Uwilbiam Twoje lakierowe kolekcje..:)

    ReplyDelete
  7. Uwieelbiam czerwone paznokcie, ale aktualnie mam czarne :) kolekcja pokaźna, a często malujesz paznokcie? tzn., czy jesteś w stanie je porządnie poużywać i nacieszyć się nimi na paznokciach? :)

    ReplyDelete
  8. Za pomarańczami nie przepadam, za to czerwienie i korale to ja lubię :)

    ReplyDelete
  9. Brokatowe z Opi od razu bym przygarnęła :D

    ReplyDelete
  10. bazooke posiadam i uwielbiam! większość lakierów z tej grupy mi się spodobała, no może poza miyo, nie mój odcień:)

    ReplyDelete
  11. sorry,że ja tak z innej beczki,ale czy działa Ci blog krowelove,niestety nie wyświetla mi się już od jakiegoś czasu,wiem,że często się na nim udzielałaś,moze wiesz co się dzieje,czy zmienił adres..?dzięki z góry z odp. pozdr.:)

    ReplyDelete
  12. Fajne podsumowanie, sama muszę takie zrobić, ale pierw kupić te pazurki do malowania - próbniki :)

    ReplyDelete
  13. A z tej grupy najbardziej 'moja' jest klasyczna czerwień od Orly. Reszta jakoś nie wpisuje się w moje klimaty.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!