Saturday, November 30, 2013

ajfon miks #21

Zrzut zdjęć mobilnych #21


kalifornijska roślinność

zieleń przez cały rok

jedno z mieszkań które oglądaliśmy
nie przeszło próby bezpieczeństwa- metalowe, spiralne schody nie są odpowiednim elementem codziennym dla Dzieciny :D

mural

komu tęczowe wdziako?

albo mi się wydaje, albo już te kubki kiedyś Wam pokazywałam ;)

list od Rodziców z Polski :3

listek spadł :D

poidełko dla kolibrów

plan zdjęciowy poprzedniego denka

narysowałyśmy z Dzieciną jeżyka :D

kwiaty z Farmers Market

bidak na smyczy

zapierał się przez całą drogę :3

Dziecina i mamunia

Dziecina i tatuś

zachód słońca

deszcz <3

całoroczne buty :D

a w sklepach już zima

psia moda..
różowy żel do sierści (?) i różowy lakier do pazurów
taka sytuacja.. nie wypowiadam się ;)

w Walmarcie już dawno w sprzedaży wielkie puszki ze świątecznym popcornem
(w każdym opakowaniu trzy smaki: karmelowy, maślany, serowy)


pojawiła się również marka Flower

prosty przekaz :)

na lotnisku w San Francisco

cudny weekend z Dziewczynami :)

:*

dary od Pauli i Marty (będzie post :)
Dziecina w akcji

Nuszkisława

<3

drzemka

żywopłotowy kwiat hibiskusa

papilotowe szaleńswo

w połączeniu z pianką do włosów


daje taki efekt :D
uwielbiam loki ^^

Nuszkisława Kot Liżący



Święta w Kalifornii..

plac przygotowany na sprzedaż choinek

sztuka na elektrycznych skrzynkach
:)

jesienne zapachowe wieczory :3
Buziaki!

40 comments:

  1. ale na smyczy kot biedny. to z tymi znaczkami to masakra jaaks. ja wysylam czesto do niemiec i tez list jest obklejony i wyglada jak foto-tapeta. sie biedne panie na poczcie przy tym dziele tez musza narobic,10x przeliczyc..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kot na smyczy to taki biedny serdelek ;)
      praca pań na poczcie jest na jakiś czas urozmaicana fototapetami :D

      Delete
  2. Twoje loczki zdecydowanie wygrywają :)

    ReplyDelete
  3. Chcę do Kalifornii! Już, teraz i nigdy nie wrócić do Polski! Patrzę na te zdjęcia i myślę sobie- ta dziewczyna wychodzi z domu i uśmiecha się na widok krajobrazu... A ja to co mam? Szare bloki, plotki w osiedlowym sklepie i brak pracy.
    Nie rozumiem, jak można psa zafarbować. Te pazury to pikuś w porównaniu do kolejnej kąpieli. Nigdy nie miałam psa, który by to lubił ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swan, jedziemy razem? Serio. Mam dosyć tego szarego życia tutaj, w Polsce. Wiem, że nie musi być lepiej w USA, w Kalifornii, ale przynajmniej w cieple. Ale tak szczerze - gdybym znalazła towarzysza/towarzyszkę na wspólną ucieczkę do USA to rzuciłabym studia i pojechałabym. A tak to muszę czekać :)

      Delete
    2. trzymam kciuki za Waszą wyprawę :)
      fajnie jest zobaczyć świat

      tęskni mi się za polską jesienią i zimą.. takie kilkuletnie mieszkanie w ciepłym kraju też męczy..

      Delete
  4. Jeżyyyk! <3
    Przepięknie Ci w lokach :)

    ReplyDelete
  5. Jak trafiłas do USA? Jeśli to nie tajemnica :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. zastanawiam się nad postem z moją historią :)
      możliwe, że pojawi się w przyszłości :)

      Delete
  6. Wyprowadzanie kota to nienajlepszy pomysł, one są stworzone do chodzenia własnymi drogami ;) . Jeżyk przecudny ;)
    Masz może w planach jakiś świąteczny post szpiegowski?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :) koty to niesmyczowe żyjątka :3
      mam :) nawet zaczęłam już zbierać materiały :)

      Delete
    2. W takim razie już nie mogę się doczekać! :)

      Delete
    3. może nawet uda mi się ogarnąć temat w tym tygodniu :)

      Delete
  7. na moim osiedlu codziennie spaceruje starsza pani ze swoim kotkiem na smyczy. kot zdecydowanie jest zadowolony. zanim zorientowałam się, że to jednak kicia, nie pies, trochę czasu minęło :D zaskoczenie było niemałe!
    Kasiu, przeprowadzacie się w obrębie tego samego miasta czy gdzieś dalej? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdarzają się kocury, które lubią spacery (ale prawdopodobnie musiały być do tego przyzwyczajane od małego)
      szukamy w obrębie naszego miasta, mozliwe że dzielnica się zmieni :)
      ale też nie wykluczamy okolicznych miast jak jakaś świetna oferta się trafi :)

      Delete
  8. ja bym chyba jednak nie umiała się przywyczaić do zimy be zimy, lubię różnorodność w pogodzie ;] kot na smyczy to jest dla mnie chore koty to zwierzęta komletnie do tego nie przystosowane ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też cały czas się nie mogę przyzwyczaić do zimy bez zimy..
      ehhh.. niektórzy zwierzątkowi właściciele robią za duzo rzeczy na siłę..

      Delete
  9. Tyle rzeczy do skomentowania a tak mało czasu!!

    Butki całoroczne piękne!!! A dziecina talent ma. Będzię artistę?

    ReplyDelete
  10. Kubeczki rewelacyjne a kot na smyczy wymiata :D Bardzo podobają mi się Twoje loczki, już wiem jakimi papilotami osiągnąć taki efekt więc w najbliższym czasie zakupię je sobie. Poproszę filmik lub post o tym jak je zakręcasz by wyszły takie piękne loczki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      postaram się coś loczkowego zmontować :)

      Delete
  11. Zazdroszczę całorocznego obuwia. Co prawda lubię zimę, śnieg, ale moje stopy dobrze się czują jedynie w japonkach. Co do psiej mody to już widzę jakbym Messiemu pazurki pomalowała - jego psowate koledzy chyba umarliby ze śmiechu ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. całoroczne obuwie uwielbiam :)
      ta.... pomysły na zwierzęcą modę w tym kraju to osobny rozdział..

      Delete
  12. Farba czy lakier do paznokci dla psów... Dla mnie to niepojęte. Za każdym razem jak to widzę, mam ochotę wystrzelić właściciela w kosmos...
    Twoje loczki - rewelacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popieram jak coś petycję podpiszę z peselem i numerem buta - wystrzelać!

      Delete
    2. była cała gama kolorów żeli i lakierów.. :/
      loczki dziękują :*

      ja też poparłabym taką petycję :)

      Delete
  13. NU jest przepiękna <3
    szkoda, że kot nie wziął tego pana na smycz i nie przegonił po krzakach ewentualnie drzewach :)
    Jeżyk mnie rozczulił jak wszystkich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NU dziękuje :*
      całkiem mozliwe, że ten kot się panu w jakiś inny sposób "odwdzięcza' ;)
      jeżyk pozdrawia :*

      Delete
  14. Nuka ;) Mogłabym patrzeć i patrzeć :)
    Ale tam u Ciebie kolorowo, u nas jest tak smętnie, szaro i buro....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja patrzę i patrzę :D
      kolorowo przez cały rok.. w pewnych momentach aż chce się troszkę odpoczynku ;)

      Delete
  15. Piękna pogoda! Twoje loki świetne :) bardzo lubię takie posty.

    ReplyDelete
  16. Cudne zdjęcia!
    Popcorn-to chyba znak szczególny :)
    Kasiu,w lokach wyglądasz przecudnie,ja od zawsze o takich marzyłam :)))
    Buziole!
    PS.San Francisco podobno jedno z piękniejszych i ciekawych miast USA,prawda ,to???

    ReplyDelete
  17. Kasiu, robisz piękne zdjecia! Chciałabym mieszkać w miejscu, gdzie liście palmowe lecą z drzew ;)
    Dziecina ma artystyczna dusze :) Na bank po mamie!

    ReplyDelete
  18. napatrzeć się nie mogę. zostaje tutaj na dłużej :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!