Wednesday, November 13, 2013

zakupy włosowe i dekupażowe

W ciągu ostatnich kilku dni zrobiłam średnio-duże zakupy.
Odwiedzając bardzo różne sklepy doszłam do wniosku, że zdecydowanie lepiej się czuję w Home Depot (coś jak polska Castorama) niż w Sephorze ;) Taka sytuacja :D


czubek na choinkę :)
od lat staram się kupić czubek choinkowy i zawsze albo zapominam, albo nic mi się nie podoba
w tym roku wreszcie się udało :D i to przed czasem

piankowe papiloty :)
jestem bardzo ciekawa jak moje włosy na nie zareagują
zazwyczaj wcale nie reagują ;)
pokazywałam je na moim instagramie

zawsze chciałam spróbować magicznej 3-minutowej odżywki Aussie i nigdzie nie mogłam na nią trafić..
dzisiaj się udało!
kupiłam jeszcze piankę z odżywką bez spłukiwania (?) żeby loki z papilotów dłużej się trzymały :3

w ostatniej chwili chwyciłam mały słoiczek z moją ulubioną wazeliną do ust :)
mam już dwie: oryginalną i z masłem kakaowym :) ta jest różana i pachnie bosko <3 

biała matowa akrylowa farba emulsyjna i ciemnobrązowa bejca na bazie oleju :D
pan który mi doradzał w sklepie dodał jeszcze szpatułki do mieszania bejcy i dynks do otwierania puszki :)
już niedługo zabieram się za renowację toaletki, którą kupiłam w Good Will :D
Buziaki!

38 comments:

  1. Kupilas piękny czubek! Bardzo elegancki. Uwielbiam złoto i czerwień na choince.
    Jestem mega ciekawa efektu przecieki na toaletce. Malowalam wszystkie meble w domu na biało a jednak żadnego nie przetarlam ;) Balam się, ze nie osiagne wymarzonego efektu. Trzymam kciuki za Ciebie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :*
      ja tez się trochę boję ;) ale jak nie spróbuję to będę załowała ;)
      mam w planach przerobić więcej rzeczy niż tylko toaletkę :D
      od lat mamy złoto-czerwoną choinkę :D

      Delete
  2. nigdzie nie czuję się tak dobrze jak w sephorze :D przynajmniej jeśli chodzi o sklepy :]

    A tych wałków jestem mega ciekawa... myślę, że prześlicznie wyglądałabyś w loczkach *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marta ja tez mam te same walki z Ross i w weekend będę próbować :)

      Delete
    2. róbcie loki dziewczyny i pokazujcie *.*

      Delete
  3. Nie rozstaję się z wazeliną do ust! :)

    ReplyDelete
  4. Pokaż się w loczkach, proszę :)

    ReplyDelete
  5. ta 3-min maska z aussie boooooosko pachnie! ja ją polecam trzymać ciut dłużej, efekty będą lepsze :)
    PS w loczkach będziesz już całkiem wyglądać jak aniołek :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tak :) zapach jest przemiły
      dzięki za radę :*
      PS :*

      Delete
  6. Ciekawa jestem efektów toaletki!! czubek od choinki przepiękny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę się w końcu za ią zabrać :D
      dzięki :)

      Delete
  7. fajne zakupy! Aussie to hit wszystkich moich koleżanek, ja JESZCZE się nie skusiłam, ale wiem że to nieuniknione ;)
    treepsy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze jej nie próbowałam :) ale mam nadzieję, że zachwycę się jak większość użytkowniczek :)

      Delete
  8. Czekam na metamorfozę toaletki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też :D
      muszę się w końcu za nią zabrać

      Delete
  9. Świetny czub na choinkę, chociaż solo też prezentuje się cudnie jako ozdoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pierwszy czub od lat :)
      faktycznie fajnie wygląda solo

      Delete
  10. ta wazelina musi pachnieć obłędnie :)

    ReplyDelete
  11. Ja też mam ochotę na 3 minutową odzywkę :)

    ReplyDelete
  12. już się nie mogę doczekać tej toaletki po przemianie :)
    dobrze że napisałaś że to czub, bo myślałam, że mała choineczka na biurko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też się nie mogę doczekać :D
      jako mała choinka na biurko też byłby super

      Delete
  13. Bardzo ciekawe produkty kupiłaś. Przekrój zakupów ogromny ;)
    Będę wypatrywać nowego look'u toaletki oraz Ciebie w loczkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tak :) u mnie zazwyczaj duży przekrój, dopiero teraz pokazałm wszystko, zazwyczaj pokazuje jedynie kosmetyki :D

      Delete
  14. Śliczny czubek na choinke zakupiłaś:) Myślam niedawno nad podobnymi wałkami. Na ziemię sprowadza mnie fakt że tutejsza pogoda (wilgoć w powietrzu i wiatr) za nic ma sobie moje starania o posiadanie loków.... A lubię mieć kręcone włosy! Ciekawa jestem tej pianki, bo odżywkę znam i na pewno kiedyś ją ponownie kupię. Ja ją stosuję tylko na same włosy - z daleka od skóry głowy.
    Lubię kosmetyki z różaną nutą. Jak mi wpadnie w ręce takie smarowidełko to go wypróbuję:)
    Na końcowy efekt prac nad toaletką czekam z niecierpliwością:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh.. no właśnie- pogoda to jest to co w PL skutecznie pozbawiało mnie przyjemności posiadania loków.. tutaj jest ciepło i sucho, więc mogę szaleć :)
      pianka po pierwszym razie spełniła moje oczekiwania :)
      dzięki za radę- moja skóra głowy odstatnio jest bardzo wrażliwa..
      rózana wazelina bardzo bardzo delkiatnie pachnie, jeśli miałabym Ci polecić rodzaj z tych które mam- wybierz tę z masłem kakaowym- wg mnie jest najskuteczniejsza
      ja też :)

      Delete
  15. śliczna ozdoba na choinkę ;)
    a tą wazelinką mnie skusiłaś! :)

    kuknij do nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      uwielbiam małe wazelinki Vaseline :)

      Delete
  16. Ciekawa jestem co zrobisz z tą toaletką :)

    ReplyDelete
  17. Wiadomo każdy Dziubek ma swój Czubek :* ślicznoto TY

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!