Saturday, November 2, 2013

ogarniam swoją kolorówkę

W lutym dostałam w prezencie obrotowy domek na moje kosmetyki kolorowe. Bardzo bardzo go lubię, jest wygodny i funkcjonalny. Używam go codziennie i jestem bardzo zadowolona. Zauważyłam jednak, że z czasem zrobiło się w nim wielkie zamieszanie.
Postanowiłam wszystko ogarnąć i doprowadzić do porządku.

efekt końcowy :)


chaos przed porządkami

 Ogarniam:

kredki do oczu zamieszkały w kubeczku

miniaturki perfum w pudełeczku

dwupoziomowym

cienie do powiek powędrowały do pudełka po japońskich ciasteczkach Yoku Moku

dno każdej przegródki wyłożyłam ozdobnym papierem, bo pojemnik jest zbyt głęboki i mam problem z wyciąganiem ze środka niektórych kosmetyków

ogarnięcie :D

ład i porządek
Buziaki!

44 comments:

  1. Chetnie bym cala kolekcje obejrzala z bliska ;)

    ReplyDelete
  2. Jaki superaśny pojemnik!!!
    Ja mam swoją półkę w szafie i kolorówkę w pojemnikach z szufladkami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest świetny i bardzo wygodny :)
      niestety nie mam miejsca na szufladki :(

      Delete
  3. Genialny jest ten organizer :) Ja też raz na jakiś czas ogarniam chaos :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo praktyczne to pudełeczko :)

    ReplyDelete
  5. Fajny sprzęcik, w moim pudełeczku też co jakiś czas robi się chaos i trzeba tam wszystko od góry do dołu poukładać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolej rzeczy :)
      przy okazji mozna zrobić przegląd i odłożyc to czego się nie uzywa :)

      Delete
  6. Zakochałam się w tym pojemniczku, jest świetny :)

    ReplyDelete
  7. Praktyczny schowek! Podoba mi się :) Szkoda, że ja ze swoimi zbiorami bym się w nim nie zmieściła :(

    ReplyDelete
  8. fajne pudełeczko ;)

    ReplyDelete
  9. Próbuję ogarnąć bogactwo w organizerach szufladkowych, ale i tak kończy się radosnym chaosem po jakimś czasie. Twój organizer jest idealny. Zazdraszczam :)

    ReplyDelete
  10. Super! A jakiś pomysł na lakiery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lakiery czekają na ogarnięty domek.. teraz mieszkają w kilku małych pudełeczkach

      Delete
  11. ostatnio też robiłam porządek u siebie:) a ten stojak jest świetny:)

    ReplyDelete
  12. Potężna kolekcja i świetny stojak :)

    ReplyDelete
  13. Aż nabrałam ochoty na uporządkowanie swojej kolorówki i może reszty kosmetyków w szafkach, bo mam niezły bajzel w tym wszystkim :)

    ReplyDelete
  14. Ale super pudełko! Porządek w kosmetykach pożądany :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo mi się podoba ten organizer, już kiedyś zresztą się nim zachwycałam. Cała bym do niego nie wlazła, ale na kredki, pędzle i tego typu sprawy byłby idealny.

    Zapomniałam Ci jeszcze napisać pod tym wpisem o Yoku Moku, że myśmy te "cygara" dostali od japońskich gości festiwalu, więc absolutnie rozumiem Twój zachwyt. Były przepyszne i rozeszły się migusiem. Nom om.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pamiętam że Ci się podobał :)
      o tak :D Yoku Moku pychota *.* masełkowa kruchość ciasteczek..
      omnomnomnom

      Delete
  16. Kurde ten organizer jest obiektem moich westchnień :)

    ReplyDelete
  17. Zjadłabym też yoku moku. Chętnie.
    I przygarnęła obrotowe cudo. Musi to gdzieś być dostępne w pl.

    ReplyDelete
  18. Teraz, jak wiem jaką będziesz mieć toaletkę, ten organizer podoba mi się jeszcze bardziej! Świetnie to razem będzie wyglądało. Zebrana kolorówka również robi wrażenie:)

    ReplyDelete
  19. Ja też powinnam się za to zabrać, ale jakoś nie potrafię. A przydałoby się zrobić chociaż przegląd.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!