Wednesday, November 20, 2013

zapachowe love- czyli przesyłka Yankee Candle

Wreszcie! Po 5 dniach opóźnienia, i dodatkowo dziwnej sytuacji z kurierem a potem jeszcze z listonoszem wreszcie dotarła do mnie kolejna przesyłka z pachnącymi cudami Yankee Candle.
Właściwie to ja do niej dotarłam :D
Ehhh.. To była skomplikowana i długa histora kuriersko-pocztowa.. Czy Wam też się zdarzyło żeby kurier zamiast pod wskazany adres zawiózł przesyłkę do najbliższego oddziału poczty? Potem listonosz zamiast dostarczyć paczkę przywiózł awizo. I ja musiałam osobiście jechać po odbiór..
Taka sytuacja :3

Już wcześniej miałam przygodę z Yankee Candle, ale dotyczyła ona jakości kupionych przeze mnie produktów *klik* i została bardzo profesjonalnie ogarnięta przez dział obsługi klienta.

Tym razem zamówiłam tarty i trzy małe świeczkowe samplery.
Część zapachów juz znam i bardzo lubię a część będę dopiero poznawać.


Uwielbiam pachnące wieczory <3


Buziaki!

21 comments:

  1. Też jestem świeżo po dostawie (chociaż trochę mniejszej) wosków. Z tych które zmówiłaś znam tylko Fluffy Towels, Soft Blanket i Black Coconut. Dwa pierwsze uwielbiam, a kokosa znoszę w małych dawkach bo jest trochę przytłaczający. A teraz używam Pineapple Cilantro i udaję, że jest lato a nie listopad ;).

    ReplyDelete
  2. genialnie pakują te woski :)
    pokazuj zapachy z bliska :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok. Już widzę, bo powiększyłam zdjęcie :P

      Delete
  3. no to klątwa YC krąży nad Tobą :D

    ReplyDelete
  4. Coś nie masz szczęścia do tych YC ;)
    Miłego palenia! :))

    ReplyDelete
  5. Ja tam Wam zazdroszczę tych kostek woskowych z Wallmartu, o których tak wszyscy piszą :)

    ReplyDelete
  6. Współczuje takich przebojów z kurierami, też się w Polsce jeszcze czasem za nimi najeździłam, jak wariatka, czasem się kierują zaskakującą logiką... No dużo wosków zamówiłaś, ciekawa jestem, które zostaną Twoimi ulubieńcami :)

    ReplyDelete
  7. Cały czas zastanawiam się nad yankee candle...Mam niedaleko sklep firmowy z tymi cudami, jednak za każdym razem jakoś go ominę....A z kurierem - znam to aż za dobrze:) widzę, że nie tylko w Polsce jest z tym problem:)

    ReplyDelete
  8. Ja też uwielbiam pachnące wieczory :)

    ReplyDelete
  9. ale super dostawa!!! Miłego delektowania się zapachami ;)

    ReplyDelete
  10. A jakie sa Twoje ulubione zapachy?
    Ja zaluje ze zamowilam tylko 5, bede musiala domawiac;)

    ReplyDelete
  11. Wreszcie, nareszcie - są :)
    Karuzela z jankami może zacząć się kręcić ;)

    ReplyDelete
  12. Co chwila ktoś dodaje posty o tych woskach i aż mnie kusi XD A staram się powstrzymać ;D

    ReplyDelete
  13. Może trzecia przesyłka z YC będzie bezproblemowa? ;)

    ReplyDelete
  14. Jestem ciekawa jak ci się sprawdzą a samplery, bo w moim przypadku to była kompletna porażka....

    ReplyDelete
  15. ale paczucha :D
    nieciekawa sprawa z tym kurierem ;/

    ReplyDelete
  16. Soft blanket to mój faworyt. Kojarzy mi się z domem. Palę już chyba od tygodnia. Chyba pokuszę się o świecę. :)

    ReplyDelete
  17. po moje YC chodzę do sklepu stacjonarnego. tam na miejscu mogę dokonać wstępnej selekcji zapachów. i oszczędzam na przesyłce. ale co tam nasze ceny do Waszych ;)
    który zapach lubisz najbardziej?

    ReplyDelete
  18. U mnie cały czas na tapecie Pink Sands, uwielbiam ten zapach :)

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam YC, choć ze względu na cenę kupuję tylko woski, na świece szkoda mi kasy. Obecnie zakochałam się w mandarynce z żurawiną (bodajże) Przecudowny zapach.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!