Friday, November 8, 2013

second-handowa zdobycz/ spełniam swoje marzenia- toaletka

Pokażę Wam ostatnią second-handową zdobycz, która jest jednocześnie spełnieniem mojego kolejnego małego marzenia.
Wczoraj w Good Will wyszukałam toaletkę z potrójnym rozkładanym lustrem. Stała taka biedna i obłożona innymi rzeczami w kątku. Któryś z pracowników kilka razy obkleił ją taśmą dookoła, żeby zapobiec otwieraniu się bocznych lusterek.
Po odkopaniu jej ze sterty pudełek, pojemników i stojaków oraz odklejeniu taśmy w celu sprawdzenia, czy lustra są całe wydałam cichutki okrzyk radości :D
W końcu nie codziennie znajduje się takie cudo.

toaletka jest w bardzo przyzwoitym stanie

czeka mnie trochę pracy i odnawiania

najważniejsze, że mam już na nią pomysł :)

planuję pobawić się w styl shabby chic

już zaopatrzyłam się w papier ścierny, bejcę i jasną frabę

mała szufladka na skarby

dobrej jakości, duże zawiasy

prawe ruchome lusterko ociera się o półeczkę na dole i będę musiała je na dole odrobinę wyszlifować pilnikiem

powalająca cena :D
Przede mną trochę roboty.
Dajcie znać czy chcecie śledzić transformację toaletki. Mogę dokumentować poszczególne etapy pracy i pokazać je w formie posta lub filmiku.

Powodzenia w second-handowych łowach!
Buziaki!

33 comments:

  1. Chętnie zobaczę co z nią wykombinujesz :) Zapowiada się bardzo obiecująco!

    ReplyDelete
  2. Fajna, ostatnio szukałam toaletki w stylu shabby chic na allegro, ale ceny nie schodziły poniżej 500zł :/

    ReplyDelete
  3. Będę śledziła Twoje poczynania, niewątpliwie jest urocza - Ewa ,

    ReplyDelete
  4. Super - ma potencjał :) jestem bardzo ciekawa co też z niej wyczarujesz :) posty. posty :) i filmy dla chętnych :* Ty to jesteś łowca :))

    ReplyDelete
  5. oooo Zazdroszczę Ci.... jest świetna jak ją dopracujesz to będzie ideał:)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajna i cena zdecydowanie powalająca :)

    ReplyDelete
  7. Fajna, mogłabym mieć taką mając większe mieszkanie :) Odnowiona na pewno będzie wyglądała bajecznie.

    ReplyDelete
  8. Jasne, że chcemy!! piękna toaletka, już nie mogę się doczekać, co wyczarujesz :)

    ReplyDelete
  9. Jasne, ze tak!!:) Liczę na zdjęcia, a może filmik?:) Pozdrawiam Agg

    ReplyDelete
  10. wygląda nieprzeciętnie :D jasne, że chcę oglądać transformację :)

    ReplyDelete
  11. Jest świetna :) Już teraz wygląda zabójczo, a jak ją wypieścisz to... oj :)

    ReplyDelete
  12. Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak ją odpimpujesz :D

    ReplyDelete
  13. i ja chętnie zobaczę transformację ;)

    ReplyDelete
  14. jasne, że chcemy ! ma potencjal ta toaletka, zazdroszcze :)

    ReplyDelete
  15. ale cudo wypatrzyłaś :) marzy mi się taka, z niecierpliwością będę czekać na efekty transformacji :)

    ReplyDelete
  16. Oczywiście, że pokazać poszczególne etapy przemiany, cóż za pytanie ;P

    ReplyDelete
  17. Taaak! Pokaż koniecznie efekt końcowy, jestem bardzo ciekawa jak to wyjdzie:)

    ReplyDelete
  18. Ale piękność! Ja też jestem ciekawa efektu końcowego!

    ReplyDelete
  19. No proszę Cię, musisz pokazać efekty :D

    ReplyDelete
  20. Marzy mi się taka! Szczerze zazdroszczę łupu :) .

    ReplyDelete
  21. super :D ja bym machnęła na biało :D ostatnio mam fazę na białe
    z chęcią zobaczę jak przemienisz w cudo toaletkę :)

    ReplyDelete
  22. Bezapelacyjnie musisz nam pokazać process przemiany i efekt końcowy! Może ktoś dzięki Tobie się zainspiruje:) Warto promować ekologiczne podejście do życia:) Jestem pewna że po przemianie ten kobiecy mebelek będzie obiektem wielu westchnień!

    ReplyDelete
  23. Gratuluję spełnieni swojego małego marzenia, a po Twojej odrobinie magii będzie na pewno cudowna. Pewnie, że pokazuj posta z tym, jak ją przerobiłaś! :)

    ReplyDelete
  24. hello, chcialm poinformowac , ze Pani blog zostal dodny na lite Polskich Blohow i Vlogow kobiecych na Sweicie w zakladce USA :)
    w razie pytan prosze o kontakt xxxx KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  25. No to będziesz mieć piękne zajęcie :) Śliczna :)

    ReplyDelete
  26. Świetny wybór :)
    Z niecierpliwością czekam na przemianę ...

    ReplyDelete
  27. Rarytas :) Jak go odpowiednio podrasujesz będzie cacuszko :)

    ReplyDelete
  28. Oj tez marze o toaletce.. Niestety nie mam na nia miejsca w mieszkaniu.. ale kiedys, w przyszlosci doczekam sie :) czekam na przemiane Twojej zdobyczy.

    ReplyDelete
  29. Liczę na ciąg dalszy. Proszę, koniecznie ujawnij dalsze losy toaletki:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!