Thursday, January 16, 2014

pędzlowy post zdjęciowy- mój najnowszy nabytek z eBaya

Od miesięcy czaiłam się na pędzle Real Techniques. Krążą o nich w większości dobre opinie (ale słyszałam również skargi i zażalenia).
Na początku zastanawiałam się który z zestawów będzie mi najbardziej odpowiadał. Jak wiadomo, zestawy mają jednak to do siebie, że zawsze znajdzie się w nich element (albo kilka elementów) o którym wiemy już z góry że nam się nie przyda.
Potem myślałam, żeby skompletować sobie sama zestaw z pojedyńczych pędzli.
Trochę odstraszała mnie cena. Nie są to najdroższe pędzle na rynku (są o wiele droższe), ale żeby wejść w posiadanie kilku podstawowych sztuk- trzeba zainwestować.
Postanowiłam zaryzykować i zdecydowałam się na zestaw 5 dużych pędzli wyglądających jak RT.

Jestem bardzo mile zaskoczona.
Pędzle są bardzo dobrze wykonane. Trzonki wygodnie i stablinie leżą w dłoni.
Włosie jest gęste, zbite i bardzo delikatne.
Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne.

Miałam do wyboru trzy kolory: złoty, niebieski i różowy.
Wybrałam różowy :D
Dużo zdjęć ;)


















Siedzę i miziam się pędzlem po buzi ♥. Ma tak delikatne włoski jak mały kotek :3
Buziaki!

25 comments:

  1. Bardzo podobne...ja kupilam jednak te prawdziwe;)Co prawda tylko dwa ale ciesza mnie ogromnie. Powoli sobie je skompletuje. Dziewczyny z Pixiwoo zasluzyly sobie na to!

    ReplyDelete
  2. Ja ebaya się boję, więc obie nie zamówię, ale RT kiedyś na pewno :D

    ReplyDelete
  3. A ja niedawno wygralam jeden pedzel RT w konkursie blogowym:) Ale jeszcze do mnie nie dotarl.

    ReplyDelete
  4. Mam z Twojego zestawu ostatni pędzelek, tez z e-baya i bardzo go lubię. Idealnie nadaje się do nakładania podkładu. Real Techniques też kilka mam, m.in. sławny pędzel do różu, który jest po prostu genialny do miękkich róży. Kusi mnie zestaw pędzli do twarzy z RT, ale jak sama wspomniałaś to spory wydatek.

    ReplyDelete
  5. Mam dwa z nich - jajeczko i kuleczkę i baaardzo lubię, na stałe wpisały się do codziennego makijażu, stale ich używam i jestem bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  6. Widzę, że od razu na caly zestawik się skusiłaś, ja mam jeden z nich. :)

    ReplyDelete
  7. hmmm pędzle może i podobne jeśli chodzi o rączki... ale włosie zupełnie inaczej ułożone. szkoda, że nie zdecydowałaś się oryginały. no, ale może te nie będą takie złe.

    ReplyDelete
  8. Ja mam 4 z tych pędzli ostatnio o nich pisałam. Najbardziej lubię kuleczkę i jajko :)

    ReplyDelete
  9. Używam ich już od dłuższego czasu i spisują się rewelacyjnie! Trafiły nawet do moich ulubieńców minionego roku ;)

    ReplyDelete
  10. Mam od września ten drugi płaski pędzel i uwielbiam go :)

    ReplyDelete
  11. I ja wybrałabym kolor różowy ;)
    Miłego miziania w takim razie życzę :)

    ReplyDelete
  12. Musze pokazac to Mojej Pani :)

    ReplyDelete
  13. a co wpisujesz żeby znaleźć te pędzle podobne do RT??

    ReplyDelete
  14. Ciekawa jestem jak się sprawdzą u Ciebie :)

    ReplyDelete
  15. Właśnie się zastanawiam nad kupnem któregoś :) Który wg Ciebie jest najlepszy?

    ReplyDelete
  16. Jestem ciekawa jak Ci się będzie ich używać :)

    ReplyDelete
  17. mialam je w planach, ale pozniej doszlam do wniosku, ze nie potrzebuje kolejnych pedzli:) mam nadzieje, ze jak zmienie zdanie to wciaz tam beda:P

    ReplyDelete
  18. Śliczna gromadka :) Też się na nie czaję, ale ostatnio skusiłam się na dwa pędzle Bdellium Tools z serii wegańskiej zielonej ;)

    ReplyDelete
  19. Ja też myślę ciągle o jakimś zestawie, niekoniecznie RT najbardziej marzy mi się Sigma albo Zoewa… W ostateczności może być też Hakuro, zbierają dużo dobrych opinii :)

    ReplyDelete
  20. Mam ten kulkowy, który na pierwszym zdjęciu prezentuje się jako ostatni. Dobry jest, ale RT są bezkonkurencyjne! Jedyne podobieństwo jakie ja widzę to rączki pędzli.

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajnie się prezentują! Niech CI służą!

    ReplyDelete
  22. Nigdy nie odważyłam się na zakupy na eBayu :D Posiadam kilka pędzli z Real Tech i jestem mega zadowolona. Lubię je bardziej nawet od tych Macowych.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!