Monday, December 3, 2012

Promocje i kupony czyli kocie czary mary :D

Kupony.
Coś co w USA jest ogólnie dostępne i powszechne. Możemy dostać kupon praktycznie na wszystko. Od produktów spożywczych, przez kosmetyki, elektronikę, meble, wyposażenie domu, podróże, wycieczki, wejściówki do parków rozrywki itd.

Jak zdobyć kupony:

*Najpopularniejsze kupony są w niedzielnych gazetach (jedzenie, kosmetyki, usługi).
*Można wejść na stronę internetową producenta produktu, który nas interesuje i wydrukować kupon, który obecnie jest tam aktywny.
*Można wysłać do producenta list albo emaila i napisać w nim recenzję, odczucia, pochwalić jakość produktu albo się na coś poskarżyc. (W odpowiedzi najczęściej dostaje się kupony :)
*Przy subskrypcji na stronie poszczególnych sieci sklepów dostajemy kupony i powiadomienia o promocjach.

Bałam się kuponów jak ognia. Dlaczego? A to dlatego, że najzwyczajniej nie potrafiłam z nich korzystać.
Pewnego dnia postanowiłam, że jednak się przełamię i nauczę tej przedziwnej sztuki.
Okazało się, że kuponowa wiedza jest niezmiernie przydatna :) Od razu zaznaczam, że nie jest to proste i trzeba poświęcić sporo czasu, żeby wszystko przeanalizować.

Najważniejsza zasada kuponowania brzmi:
zawsze czekaj na wewnętrzną promocję sklepową i połącz ją ze swoimi kuponami (wtedy oszczędności są największe!)


Żeby skorzystać z cen w gazetce promocyjnej trzeba mieć kartę 'rewards' danego sklepu (może mieć ją każdy, jest bez problemu wydawana na życzenie przy kasie)



Pokażę Wam co można wyczarować na przykładzie moich dzisiejszych zakupów w CVS Pharmacy.

Oto co kupiłam:


Opakowanie 8 rolek ręczników papierowych Sparkle
2 opakowania papieru toaletowego Charmin po 4 rolki
2 opakowania wkładek higienicznych Always (60 sztuk każde)
Plyn do higieny intymnej Vagisil
Flinstones Gummies witaminy
Kawa rozpuszczalna Taster's Choice Nescafe


 Ceny sklepowe bez promocji:


Opakowanie 8 rolek ręczników papierowych $8.79
2 opakowania papieru toaletowego po 4 rolki $5.29 za sztukę
2 opakowania wkładek higienicznych Always (60 sztuk w opakowaniu) $4.29 za sztukę
Plyn do higieny intymnej Vagisil $7.99
Flinstones Gummies witaminy $8.49
Kawa rozpuszczalna Taster's Choice Nescafe $12.49

Gdybym kupowała bez sklepowej promocji i kuponów, zapłaciłabym $56.92 plus 8.75% podatku

Dużo!
Dlatego właśnie bałam się drogerii. Bo są zdecydowanie droższe niż sklepy spożywcze i sieciówki typu Walmart.

Spójrzmy co się dzieje, gdy skorzystamy ze sklepowej promocji i na dodatek połączymy ją z naszymi wcześniej zebranymi kuponami.


Ceny promocyjne z gazetki:

Opakowanie 8 rolek ręczników papierowych $4.88
2 opakowania papieru toaletowego po 4 rolki $2.99 za sztukę
2 opakowania wkładek higienicznych Always (60 sztuk każde) kup jedno, za drugie zapłać 50% mniej (czyli za pierwsze $4.29 za drugie $2.14)
Plyn do higieny intymnej Vagisil  $7.99 nie był w promocji sklepowej (wykorzystałam kupon od producenta na $7.99 czyli dostałam go za darmo)
Flinstones Gummies witaminy $8.49 nie były w promocji sklepowej (ale wykorzystałam tu mój kupon na 20% przysłany emailem przez sklep)
Kawa rozpuszczalna Taster's Choice Nescafe $6.99



Do cen promocyjnych dodałam kupony!




Moje kupony:
6 kuponów wartych razem $8.85 z poprzednich zakupów w sklepie CVS
dwa kupony na papier toaletowy warte 25 centów każdy (z niedzielnej gazety)
kupon warty 50 centów na opakowanie ręcznków papierowych (z niedzielnej gazety)
kupon warty $7.99 na płyn Vagisil (od producenta)
kupon warty $2 na Flinstones Gummies witaminy (z niedzielnej gazety)
kupon na 20% zniżki za zakupy (ze strony internetowej CVS)



Po wszystkich czarach i trikach oszczędziłam dzisiaj:

Zapłaciłam:

Tada!

Nie jest to moje największe kuponowe osiągnięcie, ale jest już czym się pochwalić.
W razie pytań piszcie. Chętnie odpowiem i podpowiem :)

Przytulam ciepło!

2 comments:

  1. odkad siedze w Nevadzie tez mnie wzielo na kuponowanie ;) tylko ta niedzielna gazete musze zamowic w koncu ;) skad mialas kupon na Vagisil ?! o.O

    Swietna robota! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) jestem czasami z siebie dumna :)
      kupon na Vagisil miałam od producenta. zawsze kupuję Odor Block Protection bo uwielbiam zapach i jak dla mnie jest to KWC jeśli chodzi o płyny do higieny intymnej. pewnego razu w Walmarcie nie mieli już mojego zapachu, mieli inny- ale pomyślałam, że Vagisil to Vagisil i kupiłam ten co był. rozczarowałam się przeogromnie- wodnista konsystencja, strasznie mało wydajny i zapach wołał o pomstę do nieba. usiadłam i napisałam do producenta, że nie jestem zadowolona z produktu i opisałam dlaczego. skontaktowała się ze mną pani przedstawicielka i poprosiła o zwrot produktu w przysłanej przez nich prepaidowej kopercie. wysłałam resztkę żelu i czekałam aż zbadają czy z produktem wszystko OK. dostałam odpowiedź, że niby produkt OK, ale żeby satysfakcji klienta stało się zadość dostałam pocztą kupon o równowartości żelu, czyli darmową butelkę :) jedyny minus to to, że strasznie długo to wszystko trwało..

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!