Thursday, January 24, 2013

Zestaw pędzli EcoTools- mam i ja!

Od niedawna jestem posiadaczką zestawu pędzli do makijażu EcoTools. To mój pierwszy w życiu zestaw 'dorosłych' pędzli. Do tej pory nie malowałam się aż tak intensywnie, żeby potrzebować jakichkolwiek narzędzi :) Miałam jedynie pędzel do brązera z tej właśnie firmy (ten mięsisty, gruby i niesamowicie miękkowłosy i miły w dotyku)
Mam nadzieję, że wybrałam dobrze. Pędzle wydają sie byc dobrej jakości. Sa miękkie i dobrze się je trzyma. Nie mają zbyt długich trzonków i są zwyczajnie ładne.
Z pewnością je znacie :)

*kabuki
*pędzel do różu
*pędzel do cieni
*pędzel do korektora
*etui



są rewelacyjnie miękkie
uwielbiam się nimi miziać po buzi ;)




to mój ukochany pędzel, który mam od kilku miesięcy i bardzo bardzo go lubię





cała dotychczasowa kolekcja





w drodze jest jeszcze pędzel do podkładu






znacie EcoTools?
co o nich sądzicie? 
jest jakiś konkretny pędzel tej marki, który szczególnie polecacie?

Buziaki!

11 comments:

  1. Ładna rodzinka:) Jedynie słyszałam o EcoTools - nie miałam osobistej przyjemności się z nimi bliżej poznawać:)
    Ja też od bardzo, bardzo niedawna wogóle zrozumiałam pojęcie "pędzel". Uwierzysz, że jeszcze parę miesięcy temu najłatwiej było mi nakładać cień paluszkiem hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja do dzisiaj nakladam cienie palcami :) jest mi najwygodniej i najbardziej podoba mi sie efekt :)
      i nie wiem ile czasu mi zajmie nauka nakladania cieni pedzelkiem ;)

      Delete
  2. ten najgrubszy mnie interesuje. nie wiem w sumie czemu go jeszcze nie kupilam.na fotkach mi sie podoba ale w sklepie wydawal mi sie taki sredniak
    ja obecnie ten sam pedzel uzywam do podkladu, brazera i na to sie jeszzce przypudruje;)

    ReplyDelete
  3. Nie mam takich pędzelków. Wyglądają na solidne. :-)

    ReplyDelete
  4. super zestaw. Nic tylko pozazdrościć ;)

    ReplyDelete
  5. właśnie noszę się z zamiarem kupna takiego większego do nakładania cieni.
    słyszałam o nich wiele pochlebnych opinii!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!