Monday, June 3, 2013

Nicole by OPI Kardashian Sophisti-Cuties

Nabyłam drugi zestaw miniaturek kardashianowych lakierów. Dla przypomnienia pierwszy przeuroczy Celeb-Bitties w kobiecych odcieniach różu.
Tym razem podkusiło mnie licho i kliknęłam na ebayu ciemniejszy zestaw mini lakierów w odcieniach wątpliwie kobiecych.. ;)
Za mną testowanie pierwszego koloru. Myślałam, że będę miała cudne, delikatnie brązowe paznokcie wpadające w klasyczny taupe.. Cóż.. kolor My Empire...My Rules mogę śmiało określić jako 'elegancki kupsztalowy brąz'..


w buteleczkach nie wyglądają tak źle.. ;)



My Empire... My Rules
wspomniany wcześniej 'elegancki kupsztalowy brąz' jedyny jak narazie przetestowany przeze mnie kolor ;)
Follow Me on Glitter
topowy brokatowiec z różnokolorowymi drobinkami na bazie srebra
Hard-Kourt Fashionista
nie mam pojęcia jak będzie wyglądał na paznokciach ;)
brąz? bordo? czekolada?
Khole Had a Little Lam-Lam
jaki to kolor? zielono-niebiesko-emeraldowo-szafirowy? :) same niespodzianki
miniaturki w całej okazałości

przy robieniu zdjęć Dziecina zaparkowała swoje zielone Porsche obok mini kolekcji i zapytała czy jej samochód może być u mamuni w komputerku ^^
może :*
skusiłybyście się na tę gromadkę?
Buziaki!

24 comments:

  1. Najbardziej podoba mi się..porsche:))
    Kupsztalowy brąz heheeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porsche przejęło posta ;) wiedziałam ;)

      Delete
  2. Mi też Porsche najbardziej się podoba ;)
    Nie moje kolorki lakierów, więc RACZEJ bym się nie skusiła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja się długo długo zastanawiałam.. i poległam.. ;)

      Delete
  3. A ja przygarnęłabym wszystkie oprócz brokatu, bardzo fajne kolorki w buteleczkach :) Jestem ciekawa, jak się prezentują na paznokciech :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oprócz kupsztalowego brązu podoba mi się jeszcze ten lazurowo zielonkawo niewiadomojaki ;)

      Delete
  4. Oj, kolorystycznie raczej nie wpisują się w moje upodobania :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcie z porche wygląda znakomicie. Niech dziecina częściej parkuje w kadrze. Ja się na ten zestaw nie skusiłam, jak dla mnie zbyt ciemny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdjęcia z Nuszkisem i gadżetami Dzieciny mają powodzenie ;)

      Delete
  6. chyba tylko ten glitter wpadł mi w oko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem ciekawa jak wypadnie na paznokciach :)

      Delete
  7. dobre:) kupsztalowy braz:):) u kogos na dloniach podobaja mi sie takie ciemne kolorki, ale u siebie nie za dobrze sie czuje w takich odcieniach:(

    ReplyDelete
  8. nie moje kolory. Nie przepadam za lakierami OPI

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja lubię opi :) ale kolory okazały się nie za bardzo moje ;)

      Delete
  9. Widziałam je kiedyś w TK Maxxie w Londynie i prawie je kupiłam :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!