Saturday, August 24, 2013

małe przyjemności

Od czsu do czasu lubię zrobić sobie małą przyjemność.. czasem dwie.. ewentualnie więcej ;)
Aktualnie znajduję się w takim okresie, który wymaga ode mnie poświęcenia wiele energii i sił. W takich momentach ratują mnie małe przyjemności. Zwykłe rzeczy, które sprawiają, że pojawia się uśmiech..
Mam nadzieję, że juz niedługo na horyzoncie wyjdzie słoneczko i przyniesie dobre wieści :)
Tymczasem pokażę Wam moje małe przyjemności.



Wiele osób w różnych momentach mojego życia mówiło, że kojarzę im się ze słonecznikami :)
Lubię słoneczniki. Przypominają mi polskie lato 



Uwielbiam jak w moim domu ładnie pachnie. Cztery nowe nabytki w postaci wosków zapachowych do kominka skutecznie umilają mi czas. Pachnący groszek, szyszki i brzoza, owoce tropikalne i miks melona z ogórkiem.

Dzięki Pauline xbebe18 (dzięki kochana :*) ogarnęłam, że nie muszę katować się amerykańską kawą, która od dawna mnie męczy.. Dzisiaj pojechałam do niemiecko-austriackiego sklepu i kupiłam kawę Jacobs- niedostępną w normalnych sklepach.




Ciepłe myśli i pozytywne fluidy przyjmę w każdej ilości :)
Jak macie jakieś na zbyciu to wysyłajcie je do mnie ;)
Dzięki, że ze mną jesteście i zaglądacie do kociego kącika :*



Buziaki!

45 comments:

  1. U mnie w każdym polskim sklepie są Jacobsy :)

    Słoneczniki to moje ulubione kwiaty - chciałabym miec z nich zrobiony bukiet ślubny, ale nie wiem, czy da radę w styczniu :D

    Skąd woski? Ja wyczaiłam ostatnio woski Glade w Walgu - 88g za $4; 8 małych, cudownie pachnących porcji. Cenowo wychodzą lepiej niż YC, ale wiadomo - YC to YC :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinno dać radę :) na zamówienie i słoneczniki się znajdą

      woski z Walmatu $2 za sztukę (6 porcji w każdym opakowaniu) te co są na zdjęciach uwielbiam- są intensywne
      miałam Glade i się bardzo bardzo zawiodłam

      Delete
    2. To Walmarty? Musze mamie zrobić zapasy. Glade kupiłam apple&cinnamon ale jeszcze nie paliłam, wykańczam pekanową mieszankę :)

      Delete
    3. no :) walmarty :)
      u mnie w Walmarcie pojawiła się juz nowa jesienna kolekcja: pumpkiny, autumn leaves, spices, cinnamon i tym podobne, fajne zapachy ale u mnie za gorąco jeszcze na takie atrakcje

      Delete
    4. O żesz, moje zapachy :D Mam ochotę nawet teraz jechać xD Ale poczekam na poniedziałku :]

      Delete
    5. :) śmigaj i sprawdź
      masz już Halloween z tego co pamiętam, więc i jestenne zapachy też powinny być :D

      Delete
    6. Halloween było w Walgu, w Walmarcie było "back to school" :D Grzecznie poczekam do poniedziałku. I tak muszę czeki wpłacić na konto, to zrobię to jedno przy drugim (PNC mam koło Walmarcika :D)

      Delete
  2. Ja też uwielbiam słoneczniki. Kojarzą mi się z moją mamą, która kochała te kwiaty. Nawet mój ślubny bukiet był wykonany właśnie ze słoneczników :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. słoneczniki są dla mnie jednym z optymistyczniejszych kwiatów :)
      Twój bukiet musiał być piękny :)

      Delete
  3. Świetne są te woskowe kwadraciki :)
    Zapach szyszki i brzozy - chciałabym, żeby w moim mieszkaniu tak pachniało.

    ReplyDelete
    Replies
    1. są świetne <3
      już nie wyobrażam sobie powietrza w domu bez jakiegoś miłego zapachu ;)

      Delete
  4. Replies
    1. zapraszam na kubek świeżej kwaki :)

      Delete
    2. Nom, te granulki wyglądają tak sugestywnie... :)
      Słoneczniki są niezwykle wdzięcznym obiektem do fotografowania!

      Delete
  5. No akurat takiej kawy nie uznaje, ale jesli lubisz...:-)
    Sloneczniki piekne. Te woski chciala bym kiedys obadac. Pewnie pojawia sie na allegro

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubię :) i planuję ekspres do normalnej kawy w przyszłości :D
      dzięki :) woski godne obadania- jak znajdziesz gdzieś to się nie zastanawiaj długo ;)

      Delete
  6. Pozdrawiam z Polski:))) Za oknem piękne słoneczko i owocująca jarzębina. Piję tę samą kawę (od lat... chyba dwudziestu i nadal mi smakuje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozdrawiam z Kalifornii :) za oknem świeci słoneczko a zamiast jarzębiny owocują palmy ;)
      z chęcią zamienię 10 palm na jedno jarzębinowe drzewko :D

      Delete
  7. No nie, no niee, no nieee - u mnie też słoneczniki królują - to jedne z moich ukochanych kwiatków (dostaje je zawsze na urodziny:)) - ja je nazywam słoneczka :)
    Dużo, przeogromnie dużo słoneczka do serduszka Ci ślę, trzy tryliardy milion dwieście uśmiechów do Kociego zakątka leci a także ciasteczka, cukiereczki i buziaczki a wszystko zapakowane w jedno wielkie serce <3
    Super, że zdobyłaś dobrą kawkę - łączmy się jej piciu :) cmoki - nonsensy muaka muaka:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję kochana moja :*
      bardzo się przydazą Twoje uśmiechy i słodycze (mmmmmmmmmm dupsko rośnie ;)
      łączmy się :D

      buziaki :*

      Delete
  8. W tym tkwi klucz do udanego życia, w umiejętności czerpania radości z każdej, nawet najmniejszej rzeczy! :)

    ReplyDelete
  9. Moje małe przyjemności są zupełnie inne. Ulubione kwiaty, to mocno pachnące różowe lilie, kawę wolę mieloną, a zapachy zdecydowanie w formie perfum.
    Tylko melancholia pewnie taka sama opanowuje chwilami.... Mnóstwo uścisków, Catku. Będzie dobrze, bo musi być i koniec. Nie ma innej opcji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      będie dobrze :) nie ma innej opcji

      buzikai :*

      Delete
  10. u mnie ostatnio trochę stresu. niecierpliwie czekam na pewne wieści... moją mała przyjemnością jest czytanie książek. odrywam się od tego wszystkiego :)

    ReplyDelete
  11. cudowne te Twoje przyjemności :) piękne i pachnące :)))

    ReplyDelete
  12. Ja wysyłam mnóstwo pozytywnych fluidków :)
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
    Dotarły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      dotarły i sobie latają wokół ^^

      Delete
  13. Jestem zwolenniczką rozpieszczania się! I to nie od święta, ale ile wlezie :) Mamy jedno życie i powinnyśmy z niego korzystać póki możemy :) Tak więc popieram!!!

    ReplyDelete
  14. Jezeli chcialabys jakis inny drobiazg z PL to daj znac, bo ja juz niedlugo wracam, wiec moglabym cos dla Ciebie przemycic;) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Kochana :*
      ciesz się Polską i korzystaj ze wsyzstkiego ile wlezie :D

      dziękuję za propozycję, jakoś dajemy radę ;)

      Delete
  15. Bardzo ładnie powiedziała @Joanna i w 100% się z nią zgadzam. To piękne,że potrafi się czerpać radość z takich banalnych i codziennych rzeczy, jak kawa czy kwiaty :)

    ReplyDelete
  16. Moim małym życzeniem jest możliwość wyładowania złych emocji fizycznie - wchodzę na bieżnię na przykład i cisnę ile fabryka dała, a nie na ile ograniczaja mnie choroby ;) Kiedyś uda mi się, mam nadzieję, dać czadu na sprzęcie. Tobie Kocie przesyłam pozytywnej energii moc i jeszcze trochę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jak ja bym chciała mieć tyle samozaparcia żeby pocisnąć fizycznie.. omg..
      zdrowia jak najwięcej Ci życzę Jeżyku :*

      dziękuję :)

      Delete
  17. Uwielbiam tą kawę! :) dla mnie małe przyjemności to chwila dla siebie, pomalowanie paznokci ;) słoneczniki też bardzo lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawa pyszna :)
      o tak :) malowanie paznokci to też małe przyjemności :D

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!