Saturday, February 15, 2014

najlepsza pizza na świecie

Zawsze jak jesteśmy w Stockton idziemy na pizzę. Na najlepszą pizzę na świecie.



Pierwszy raz trafiliśmy do Eddie's Pizza kilka lat temu i od tamtego czasu jesteśmy tam stałymi bywalcami.
Kilka miesięcy temu obiecałam Wam że napiszę specjalnego posta (zdjęciowego) o moim ukochanym włoskim jedzeniu w USA. Dzisiaj piszę :)


po złożeniu zamówienia idę do samoobsługowej wysepki z dodatkami i przynoszę mega przepyszny sos czosnkowy, ostrą papryczkę, ser parmezan i gorzką herbatę mrożoną

jako pierwsze na stół trafiło do nas pieczywo czosnkowe z parmezanem
(robione z ciasta na pizzę) OMG jakie to pyszne ♥

po pieczywie czosnkowym (4 sztuki) szybko pozostało jedynie wspomnienie ;)

na stół wkroczyła pizza ♥
dzisiaj zamówiliśmy podwójny ser, pepperoni i kurczaka

pizza nie ma napuchniętych pustych brzegów, jest zapełniona serem i dodatkami od samego początku do samego końca :D

ciasto jest idealnie upieczone, chrupiące i cienkie


uwielbiam


pusta taca to najlepszy komplement dla kucharza (pizzernika)

taka sytuacja ;)
 Buziaki!

17 comments:

  1. Replies
    1. tak :) krojenie pizzy jest tu specyficzne
      bardzo dobrze się sprawdza, bo można sobie wybierać między małymi i dużymi kawałkami

      Delete
  2. och nie, teraz mam przez Ciebie taką straszną ochotę na pizzę!
    wygląda niesamowicie smacznie *-*

    ReplyDelete
  3. "Taka sytuacja"... haha :) Jeju dopiero zjadłam śniadanie, ale gdyby taka pizza stała przede mną to na pewno bym nie odmówiła;)

    ReplyDelete
  4. pizze uwielbiam :) ta wygląda mega pysznie :)

    ReplyDelete
  5. Wygląda smakowicie. :) I fajnei pokrojona. A w Norwegii pizzę kroją w kwadraciki.

    ReplyDelete
  6. Wygląda smacznie - zachęca do smakowania :)

    ReplyDelete
  7. hej przepraszam ze tak pytam ale czy moglabys zrobic taki mini ranking 5-7 miast w californi ktore najbardziej lubisz i najchetniej bys w nich zamieszkala?

    ReplyDelete
  8. No taką sytuację to ja chętnie chcę przeżyć. ;) Pizza wygląda tak pysznie, że aż mi ślinka pociekła. W sumie nie tylko mi, mąż stał za mną kiedy oglądałam zdjęcia tej pyszności i już mnie namawia na taką domowej roboty.

    ReplyDelete
  9. Rzeczywiście wypełniona po same brzegi <3 mmm

    ReplyDelete
  10. o mamo, a ja właśnie wcinam zdrowe śniadanko, które w sekundę przestało mi smakować :D haha

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!