Wednesday, June 18, 2014

inspiracje pinterest

Odświeżam stare blogowe serie postów :)
Dzisiaj kilka zdjęć z inspiracjami pinterestowymi, które wpadły mi w oko.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com i nie są mojego autorstwa.

okno <3

cudne lustro

potrzebuję tego :3



dawno nie piekłam bananowego ciasta :)

lawenda



najprawdziwsza prawda :D

kocie pazurki

true story


miałam podobnie pozawieszane zdjęcia :D

lawenda


pyszności

omnomnom


Jak złapać kota:
1. weź puste pudełko
2. czekaj....

:)

<3
Buziaki!

10 comments:

  1. Jako młoda żona (zaledwie od 1,5 tygodnia), muszę pokazać mężowi to hasło - Szczęśliwa żona, szczęśliwe życie ;)

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia, to ostatnie jest super. ;)

    ReplyDelete
  3. świetnie by było miec taki widok z okna jak na 1 zdjeciu <3

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjątka :) słodkie kociaki w pudełku :P
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Przepis na kocią pułapkę sprawdzony ;)

    ReplyDelete
  6. Lustro rewelka :-) chętnie bym takie spreparowała :-)

    ReplyDelete
  7. Biedny kotek! Jak można nosić go jak zwykłą torebkę! Wiem, że to nosidełko, ale pomysł z doopy. Na pewno kotu niewygodnie. Chociaż jakby to było szeleszczące...

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!