Wednesday, October 22, 2014

powrót do decoupage

Po ponad 7 miesiącach przerwy wróciłam do decoupage :)
Zrobiłam dzisiaj bardzo prostą szkatułkę/skrzyneczkę ze słonecznikami. Jak z jazdą na rowerze ;) tego się nie zapomina. Zajęło mi to kilka godzin (jak zwykle przy tej technice). Efekt jest jak najbardziej pozytywny.. W sensie podoba mi się i jestem zadowolona :)
Może w najbliższym czasie zrobię coś jeszcze.. Nie obiecuję tutorialu.. ale kto wie :)

słoneczniki i delikatnie przetarte krawędzie pudełka

prawy róg

lewy róg

tył

góra
muszę popracować nad zmarszczkami ;)

w środku zostawiłam naturalne, surowe drewno

w całej okazałości
Buziaki!

16 comments:

  1. Czytałam jak się coś robi tą techniką i za nic bym przy tym nie wysiedziała, tym bardziej podziwiam:)

    ReplyDelete
  2. Ale cudna! Zawsze mnie ciekawi ta technika :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękna.Raz na zajęciach w szkole robiliśmy kolczyki tą techniką. :D Szkatułka piękna,ale ja widziałabym tu tło takie "popękane",chyba fachowo nazywa się to "postarzone" . Taki tam pomysł ode mnie :P

    ReplyDelete
  4. Ja już drugi rok zabieram sie do decoupage jak pies do jeża :P Napisz coś o kotku!

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna:) Ja tez lubię czasem cos stworzyć z decoupage :)

    ReplyDelete
  6. fajnie Ci wyszło :) a przy takich dużych wzorach to często pojawiają się zmarchy..i tak wygląda super :)

    ReplyDelete
  7. super! mi się też podoba biżuteria wykonana tą techniką :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne :) I nad jakimi zmarszczkami... Nic nie widać :P
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!