Thursday, January 8, 2015

moja polska kolekcja perfum

Przyjeżdżając z USA kilka miesięcy temu, zabrałam ze sobą jedną butelkę perfum. Od tamtej pory moja kolekcja znacznie się powiększyła i wrócę do USA z 7 zapachami.
Oto moja obecna kolekcja:


Mój pierwszy zapach w tej kolekcji to Bombshell od Victoria's Secret.
Nuty zapachowe: owoc passiflory, mandarynka, grapefruit, piwonia, ananas, orchidea waniliowa, truskawka, piżmo, konwalia, jaśmin, drewno, mech, czerwone jagody.

uwielbiam go <3
Avonowa woda toaletowa Treselle (wersja bez atomizera)
Nuty zapachowe: lotos, pieprz, tuberoza, róża, lilia, irys, lukrecja, piżmo.

Avon Treselle
Duet od Katy Perry.

Czerwony diament to Killer Queen.
Nuty zapachowe: owoce leśne, praliny, paczuli, cashmeran, śliwka, plumeria, celozja, jaśmin, bergamota.

Niebieski diament to Royal Revolution.
Nuty zapachowe: tarnina, orchidea waniliowa, granat, różowa frezja, jaśmin, kwiat pomarańczy, skóra, pizmo, sandałowiec.


bardzo je lubię
Przedstawiciel z Yves Rocher.
So Elixir Purple.
Nuty zapachowe: paczula, tuberoza, tonka, kadzidło, bergamota, wanilia, wetiweria pachnąca, nuty drewna, benzoina.


Kolejny przedstawiciel Avonu: Today.
Nuty zapachowe: tuberoza, frezja, kwiat pomarańczy, kaktus, piżmo, hibiskus, strelicja, cedr, buddleja, róża, nuty drewna, stefanotis, nuty wodne.

Avon Today
Ostatni z gromadki to kolejny zapach od Victoria's Secret.
Very Sexy.
Nuty zapachowe: piżmo, mandarynka klementynka, biały bursztyn, cappuccino, kamelia, wanilia, mimoza.


Cała gromadka raz jeszcze:


Lubię je wszystkie. Każdy inaczej i każdy na swój sposób. Używam ich o różnych porach dnia i zależnie od nastroju.
Lubię mieć wybór jeśli chodzi o zapach :)
Buziaki!

30 comments:

  1. Całkiem sporo:) ja mam chyba tylko 3 :P coś czuję, że ten pierwszy zapach od VS by mi się spodobał - lubię słodkie, owocowe zapachy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwielbiam Bombshell.. długo o nim marzyłam i strasznie się cieszę, że wreszcie do mnie trafił :)

      Delete
    2. widzę, że gust zapachowy mamy podobny :) Kiedyś używałam Today z Avonu, a Bombshell chodzi za mną już od jakiegoś czasu :)

      Delete
    3. Today przyniósł mi Mikołaj pod choinkę ;)
      jak będziesz miała okazję upolować Bombshell to skorzystaj :)

      Delete
  2. ja uwielbiam so elixir, ale tę klasyczną wersję:) jest wspaniała:)

    ReplyDelete
  3. To chyba tylko ja jestem taka dziwna, że nie lubię używać kilku zapachów jednocześnie :D zazwyczaj mam jedną buteleczkę i dopiero jak się skończy to kupuję/otwieram kolejną. Choć aktualnie mam otwarte trzy...

    ReplyDelete
  4. Ten duet Katy bardzo chętnie bym przygarnęła <3

    ReplyDelete
  5. Bardzo imponująca jest ta kolekcja, na pewno pięknie pachna. :)

    ReplyDelete
  6. Dostałam ten z YR ale jeszcze nie otworzyłam - ciekawa jestem czy mi nsie spodoba:) lubie piżmo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. podziwiam, że nie otworzyłaś :3
      ja bym nie wytrzymała :>

      Delete
  7. oj coś czuję, że Bombshell pokochałabym miłością bezgarniczną :D
    też lubię mieć wybór w zapachach :)

    ReplyDelete
  8. Ja na świeta dostałam Roses de Chloe <3
    To jest tak bardzo mój zapach, tak bardzo do mnie pasuje, tak pięknie sie rozwija i tak długo sie utrzymuję że mimo że mam go od świat to już pokochałam. Z VS mam dwa zapachy ale nie typu Bombshell ( która swoją drogą za mną chodzi) tylko Secret Charm i Sheer love. I jeszcze kilka innych ale róże Chloe zdetronizowały wszystko <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. fantastycznie, że znalazłaś swój zapach :)
      ja cały czas czas jeszcze szukam tego jedynego..
      nie znam zapachów VS o których piszesz

      Delete
  9. Ta perfuma z Yves Rocher .... nie pasowała mi i się jej pozbyłam :P

    ReplyDelete
  10. ja uwielbiam klasyczna wersje so elixir. juz tylko dwie kapki mi zostaly :(

    ReplyDelete
  11. ja też uwielbiam mieć wiele perfum, z pokazanych mam również today i to kilka wersji i so elixir :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  12. ja mam obecnie jeden flakonik perfum, szukam swojego zapachu :)

    ReplyDelete
  13. Oo, widzę kilka perfum, o których sporo słyszałam :

    ReplyDelete
  14. Pamiętasz ile dałaś za niebieską Perry? U nas jest za 94 zł i zastanawiam sie czy brać ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pamiętam :) mam 30 ml, kupiłam je w Naturze w promocji za niecałe 60 złotych

      Delete
    2. Oo to muszę zajrzec najpierw do natury może będzie promocja ;) ;P

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!