Sunday, April 24, 2016

kwietniowy Target Beauty box

Kilka dni temu w skrzynce pocztowej znalazłam czarną, kosmetyczną przesyłkę.
W kwietniu targetowe pudełko kosztowało $7. Oto jego zawartość:

hello sunshine

opis zawartości

zawartość

miniaturka balsamu na słońce 30 SPF Hawaiian Tropic

chusteczki do demakijażu Simple

pomadka CoverGirl

numer 225 Dulce de Leche

kolor podobny zupełnie do niczego ;)

bardzo bardzo blady nude..

miniaturka kremu Cera Ve

masło do ciała Marlowe 022

lakier do włosów Pantene

koreańska maska do twarzy Laneige Water Bank

opis i instrukcja

malutka próbka podkładu Dream Velvet Maybelline w kolorze 20 Classic Ivory
Buziaki!

2 comments:

  1. wszystko mi się podoba z tego boxa oprócz tej pomadki. Kolor całkowicie nie mój,.

    ReplyDelete
  2. Wszystko prócz szminki chętnie bym przygarnęła :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!