Wednesday, June 15, 2016

szczeciński TK Maxx- sklepowy post szpiegowski (część 1)

Przed weekendem byłam na momencik w szczecińskim TK Maxxie. Zrobiłam kilka zdjęć.


torebki

mniejsze torebki

seria St. Tropez

ceny

pielęgnacja

pielęgnacja

markę Batik często widuję w amerykańskich sklepach

St. Tropez do twarzy

cena

pielęgnacja

kojarzę tę kurację do stóp z ROSSa

cena

5 maseczek

cena

pędzel Real Techniques

pędzel eko

cena

zestaw RT

pedzel do pudru RT

miniaturki Essie

cena

miniaturki OPI

cena

miniaturki OPI

cena

miniaturkowy zestaw Seche Vite

cena
Buziaki!

4 comments:

  1. Czasem jestem w TK Maxxie we Wrocławiu, mają fajne kosmetyki :)

    ReplyDelete
  2. U mnie w Łodzi powstał TK MAXX. Ale jakoś mnie się nie spodobał :)

    ReplyDelete
  3. Te pędzle... szkoda że u mnie w Maxxie jest tak kiepski wybór :(

    ReplyDelete
  4. Do TK MAXxu najlepiej, jak ktoś ma mozliwosc, zagladnac na zimę :-) . W sezonie letnim brak fajnych okazji i specyficznych produktów. Za to w listopadzie czy grudniu zawsze udaje mi się dorwać coś fajnego :-)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!