Thursday, October 10, 2013

mega sklepowy post zdjeciowy

Dzisiaj duzo ogladania i malo czytania :)

Bath and Body Works:
(zawsze jak jestem w BBW i chce zrobic kilka zdjec czuje na sobie przeszywajacy wzrok pracujacych tam dziewczyn.. konczy sie to lekkim stresem malo wyraznymi zdjeciami, ale uwierzcie- robie co moge ;)

jesienne mydla w sloikach


nowy zapach Amber blush i cudne opakowania ze zlotymi listkami

sezon swieczkowy w pelni

zapachy zimowe

na gorze moj ulubieniec Fresh Balsam

kolekcja jesienna

sowkowy stojaczek na srednia swieczke

zimowe mydelka

zimowa wersja waniliowa


jeden z popularniejszych ostatnio zapachow 'forever Red'

 ROSS:

zel pod prysznic

ogromna butla nawilzajacej plukanki do wlosow (?) Macadamia

cena rossowa jest nizsza od regularnej ale i tak szalenstwa nie ma ;)

delikatny zel peelingujacy do twarzy

rozowa wersja duetu muszelkowego do paznokci

zestaw Sally Hansen

mineralne kosmetyki

cukierkowy zestaw elf

bardzo popularne palety cieni (88 kolorow)

plyn micelarny ktory upolowalam

zel pod prysznic Escada

maseczka Perfecty

wyprodukowana w Polsce :)

kolejny polski krem

i jeszcze jeden

Bielenda do cery dojrzalej

elfowy zestaw cieni z pedzelkiem i kredka

komplet blyszczykow

niebieski zestaw lakierow

i zielony zestaw lakierow

dwa piaski Sally Hansen

tusz do rzes Maybelline

kolejne cienie elf

i blyszczyki elf

miniaturki OPI
mam takie same- kupilam jakis czas temu na ebay- szalu nie ma

trzy kredkowe blyszczyki elf

dwa polskie kremy pod oczy

mila promocja 100% more FREE :)

zestaw miniaturek perfum Paris Hilton

dzieciowy krem pszczolkowy

male zgrupowanie Perfecty
 Zestawy kosmetykow Physicians Formula:

kredka + eyeliner, podklad i puder


dwa dwustronne tusze i puder

trzy paletki cieni

trzy paletki cieni

dwa zestawy eyelinerow i paletka cieni

puder, paletka cieni i zestaw eyelinerow

trzy paletki cieni

pudry i cienie

tusz, eyelinery i eyelier w pisaku


swiateczne swieczki YC

jesienne swieczki YC

Halloween i jesien

motylki 3D do udekorowania sciany

tabliczka na sciane, ktora najprawdopodobniej zaprojektowala kobieta :D

tablica na ktorej mozna pisac kreda

mosiezna ptaszkowa patera

starbusiowa kawa

pamietniki i dzienniki

jakbym pisala pamietnik moze bym sobie taki kupila..
a moze nie ;)

segregatory na bizuterie

bizuteryjne drzewko <3

kosmetyki Pacifica w sklepie Target

zimowe lakiery i blyszczyki

zwyklaki badziewiaki ;) za $3.99

z pewnoscia znajda wielbicielki ;)

dla porownania lakiery Sinful Colors za $1.99

moje ulubione promocje: kup jeden a dwa dostaniesz gratis :D

kupilam na sprobowanie zapachowe krysztalki do prania
Na zakonczenie:

zestaw balsamow ochronnych do ust o smaku: hamburgera, czekoladowego szejka, frytek, popkornu i pizzy
ktos chetny?
LOL
Buziaki!

18 comments:

  1. Właśnie takich motyli szukam, ale w PL nie mogę ich znaleźć w normalnej cenie...

    ReplyDelete
  2. Pobuszowałabym między tymi półkami :)

    ReplyDelete
  3. Za dużo tego na jeden raz, nie wiem co komentować. Generalnie marzę aby ktoś mnie kiedyś zamknął na noc w sklepie B&BW :))))

    ReplyDelete
  4. O rety, ja z takich oględzin sklepów wyszłabym z siatami kosmetyków :)
    Urzekł mnie zeszyt z motywem paryskim, ale to nie nowość bo ja zachwycam się wszystkim, co ma jakikolwiek element Paryża ;)
    O retyyy, zamiast Purex przeczytałam Durex ;P

    ReplyDelete
  5. Woreczek pieniędzy i można szaleć ;)

    ReplyDelete
  6. OMG! przepadłabym w BBW a z ROSSa to chyba bym nie wyszła, już jak wpadam do TK Maxxa tak szybko nie wychodzę. Od kiedy zrobili małe przemeblowanie i porządki nastały, to jest to jeden z moich ulubionych sklepów :)))
    Drzewko na biżu ♥ Świetna sprawa i ta patera z ptaszkiem a podstawka na świecę z sową ♥♥♥
    Zestawy PF też robią wrażenie :D

    Podziwiam Cię za focenie, w UK nie każdy sklep pozwala na robienie zdjęć. W PL w większości wypadków wiem, że potrzebna jest zgoda personelu. Trochę to wszystko dziwne, bo przecież technika nie stoi w miejscu i te wszystkie aplikacje czemuś służą.

    No to miałam shopping z rana :D
    CMOK

    ReplyDelete
  7. Jestem zauroczona motylkami 3d i tymi pamiętnikami! :D są urocze ;) mogłabym tam cały dzień spędzić! dziękuję, że pokazałaś nam te rzeczy, bardzo lubię takie posty. A kotecek w moim lewym dolnym rogu jest uroczy :D pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. Tak przeglądam Twoje zdjęcia (zawsze z uśmiechem na ustach) i zazdroszczę jednego. Już mnie nawet nie dobija ta cała masa kosmetyków ;) żałuję, że u nas produkty nie są tak pakowane (mówię tu głownie o kolorówce) aby nikt nie mógł grzebać tam swoimi paluchami :) Może się tego kiedyś doczekamy.

    ReplyDelete
  9. ja chcę takie motylki:) są rewelacyjne:)))

    ReplyDelete
  10. nie mogę oglądać takich postów, bo mi żal tyłek ściska że popatrzeć tylko jest mi dane... :)

    ReplyDelete
  11. Masa fajnych rzeczy, niestety większość u nas nieosiągalna...

    ReplyDelete
  12. Chyba ponad polowe bym do koszyka zgarnela :) bylabym bankrutem gdybym mieszkala w Stanach :) kocham te twoje zdjeciowe posty :*

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne rzeczy :)
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))
    Wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  14. Chyba nic bym tym razem nie przygarnęła ale czuję, że przeziębienie mnie bierze to może dlatego :D

    ReplyDelete
  15. Robisz mi zawsze smaka tymi szpiegowskimi zdjęciami z poświęceniem poddania się złym spojrzeniom, z Bath&Body Works :) Chciałabym odwiedzać ten sklep sezonowo, bo właśnie te kolekcje najbardziej mi się podobają :)
    Rozwaliły mnie balsamy do ust w smakach fast food :D Bardzo wpadły mi w oko te segregatory do biżuterii, przydałyby mi się takie do szuflad i na biżu i na kosmetyki :)
    A tę kawę Starbucka kupowałaś? W UK też jest w Asda i zawsze zastanawiam się, czy warto i czy one nie są tylko do ekspresu?
    A te motylki 3D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupowałam jedynie pełnoziarnistą do mielenia i była strasznie 'tłusta'- zapychała ekspres :(

      Delete
  16. Bałwankowe lakiery brałabym jak lezie :-)!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!