Thursday, December 5, 2013

moje łupy z wielkiej wyprzedaży 50%-75% w drogerii CVS

Pod koniec roku większość amerykańskich drogerii robi ogromne wyprzedaże. W ciągu ostatnich kilku dni zrobiło się bardzo głośno o promocjach w CVS. Bardzo dużo kosmetyków i gadżetów jest teraz przeceniona o 50% albo 75%.
Niestety nie we wszystkich oddziałach tej sieci produkty są oznaczone promocyjnymi nalepkami. (tak było w moim najbliższym CVS- mała część kosmetyków była oznaczona a większość nie) Postanowiłam się przygotować do zakupów i zrobiłam sobie listę wszystkich rzeczy, które były w promocji i to na niej bazowałam podczas zakupów. Listę znalazłam na blogu Nouveau Cheap.

Moje zdobycze:
(wszystkie w promocji minus 75%)


dwustronny pędzel wewnętrznej marki CVS essence of BEAUTY(pędzel i gabeczka)
przeceniony z $9.90 na $2.49 

zestaw 4 pędzli do oczu (4 różne nasadki i jeden trzonek z magnetyczną kocówką) essence of BEAUTY
przeceniony z $9.90 na $2.49

jest w wygodnym pokrowcu więc będę go zabierała na wyjazdy i wyloty :)

pełnowymiarowy lakier OPI
przeceniony z $7.99 na $1.99

róż pH matchmaker mojej ulubionej marki Physicians Formula
przeceiony z $12.99 na $3.25

uwielbiam opakowania kosmetyków PF <3

podwójny korektor Physicians Formula
kolor zielony a czerwone przebarwienia i jasny beż na pozostałe niedoskonałości

przeceniony z $7.99 na $1.99

mój rachunek :)
zapłaciłam $12.21 plus podatek czyli $13.31

zaoszczędziłam 75% (całe $35.74)

jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów :)
jutro pewnie jeszcze podjadę do drugiego CVS, bo możliwe, że będą mieli inną ofertę :3
Buziaki!

22 comments:

  1. Ulala we wszystkich cvsach,w których byłam wczoraj pędzili juz nie było i nawet sztucznych rzęs ardell, bo wcześniej było promo kup jeden drugi gratis i poszłoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie dopiero dzisiaj dziewczyna naklejała nalepki na promocyjne rzeczy :)
      z tego co zerknęłam cichcem na jej kartkę- miała krótszą listę niż ja :3
      nawet nie wiesz ile milionów razy chodziłam do czytnika sprawdzać ceny na wszystkim :D
      promocja tutaj dopiero się zaczyna ;)

      Delete
    2. Mi pani manager powiedziała,ze promo w systemie zaczęło sie juz 2go- stad te posty u nouevacheap,ale dzisiaj koleżanka mi mówiła,ze koło naszej pracy dalej znaczków nie ma. Chyba sie ociągają i tyle :)

      Delete
  2. A my się podniecamy jak w Rossmannie jest -40% :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tym samym pomyślałam. Do nas nigdy taka promocja nie zawita - kobitki by się pozabijały w drogeriach :)

      Delete
  3. Świecidełko z OPI jest piękny :)

    ReplyDelete
  4. jezu, zazdrość poziom max jeśli chodzi o lakier z kolekcji seleny<3 te lakierki tak mi się podobają, szczególnie ten! :D

    ReplyDelete
  5. Wow, nie widziałam jeszcze pędzla z gąbką :P
    Ale oszczędność ogromna, opłacało się :)

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę takich porządnych wyprzedaży:)) U nas to się najpierw cenę zawyża o parę złotych a potem przywiesza o tyle samo obniżoną i zachwala się, że taaaaka promocja:))

    Podwójny pędzelek najbardziej mi się podoba i róż PH:) Czaiłam się kiedyś na bronzer PH, ale nie mogłam nigdzie znaleźć tego upatrzonego. Może kiedyś ta marka zawita do Polski? Byłoby fajnie:)

    ReplyDelete
  7. jaki śliczny róż! cacko! piękny kolor i piękne opakowanie :)

    ReplyDelete
  8. Ten lakier jest sliczny! I roz tez mi sie podoba, swietny deal:)

    ReplyDelete
  9. Lakier wygląda przepięknie! Takie promocje to ja lubię :)

    ReplyDelete
  10. Z essence of beauty mam swoje dwa ulubione pędzelki kuleczkowe :) Nie wiedziałam, że robią też takie fajne zestawy.

    ReplyDelete
  11. Dzięki Kasiu za informacje o tej wyprzedaży. W moim cvs nie ma oznaczonych kosmetyków:( Jednak po sprawdzeniu na czytniku z sugerowaną listą znalazłam kilka:) "Zaszalałam" I wydałam 20$ na PF:)

    ReplyDelete
  12. Ojacie, ten róż z PF super <33333333

    ReplyDelete
  13. I to są przeceny :) a nie jak u nas, dadzą kilka procent mniej, a na metce pierwszą cenę podwyższą i wyjdzie na to samo :/

    ReplyDelete
  14. pędzelek z wymiennymi końcówkami - rewelacja ;)

    ReplyDelete
  15. To są fantastyczne okazje:) super zakupki :)

    ReplyDelete
  16. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego pędzla do oczu. Fantastyczny pomysł! :) Przydałoby mi się takie cudeńko na wyjazdy. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!