Sunday, September 14, 2014

DIY- chleb czystoziarnisty krok po kroku czyli jestę piekarzę :3

O chlebie czystoziarnistym pisałam kilka dni temu TUTAJ *KLIK*.
Udało mi się go upiec. Dzisiaj rano mieliśmy pyszne śnadanie :) Chleb był (i cały czas jest) fantastyczny!



Obiecałam, że jak będę go robiła, pokażę wszystko krok po kroku.
Oto historia pieczenia chleba:

składniki

*zawartość opakowania
*niepełna szklanka wody
*łyżeczka soli
*40 gramów ziaren własnego wyboru (u mnie płatki migdałów)
*2 łyżki oleju
-w przepisie były 2 łyżki miodu, ale nie lubimy słodkiego pieczywa, więc je pominęłam

wszystko wymieszałam drewnianą łyżką

i wyłożyłam do dołączonej foremki

zostawiłam chlebek na około 4 godziny do scalenia składników
(na opakowaniu jest napisane, że wystarczy zostawić go na 2 godziny)

po upieczeniu (200 stopni C przez 70 minut) chleb stygł przez całą noc

rano pokroiłam go na śniadanie

wyszedł fantastycznie :)

jest sycący, smaczny i zdrowy
Polecam!
Buziaki!


19 comments:

  1. Na pewno kupię mieszankę w Biedronce i sama spróbuję upiec :) Zachęciłaś mnie bardzo :)

    ReplyDelete
  2. Ale wygląda pysznie :). Mam w domu urządzenie do pieczenia chleba. Muszę wypróbować przepis.

    ReplyDelete
  3. Ach, jakie to proste! Mam ochotę sama spróbować :D

    ReplyDelete
  4. Chlebek wygląda bosko ;) ostatnio taki kupowałam w piekarni na wagę.. muszę kupić tą mieszankę :D

    ReplyDelete
  5. Widziałam dziś taki gotowy chlebek na stoisku ekologicznym, z tej samej firmy, ale 9 zł za malutki bochenek...

    ReplyDelete
  6. O, fajnie, że można pominąć miód. Bałam się, że może przez to się nie skleić czy coś;). Też nie przepadam za słodkim posmakiem pieczywa.

    ReplyDelete
  7. Już dwa razy robiłam ten chleb, dzisiaj będę piekła po raz trzeci. Jest pycha!

    ReplyDelete
  8. jest cudowny, ale drogi. Za te pieniążki (pod warunkiem, że w domu mamy ziarna) upieczemy dwa bochenki. U mnie pojawiają się nawet w wersji bezglutenowej. Pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!