Friday, August 21, 2015

mój pierwszy kosmetyk Lancome- róż Shimmer Pink Pool

Nigdy nie ukrywałam, że preferuję kolorowe kosmetyki drogeryjne. Nie czułam nigdy potrzeby zrobienia zakupów w Sephorze, Douglasie czy innej perfumerii.
Ostatnio jednak stwierdziłam, że w sumie mogę spróbować czegoś bardziej markowego. Dlaczego nie?
Wybrałam róż do policzków Lancome w kolorze Shimmer Pink Pool. Nie chciałam ogromnego, pełnowymiarowego kosmetyku, więc w moje ręce trafiła miniaturka.



:)

nazwa, waga i inne detale

nie wiedziałam że róż może tak przyjemnie pachnieć :)

jest dobrze napigmentowany i ma delikatny złoty pyłek

lubię go w połaczeniu z moją opaloną skórą

widać bardzo subtelne drobinki, które ładnie rozświetlają buzię

Buziaki!

12 comments:

  1. Cienie od nich uwielbiam :) . Świetna jakość (pigmentacja), kolory... warto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę w takim razie zapolowac na jakiś cień :)

      Delete
  2. Bardzo ładny róż, ja mam z tej firmy paletkę cieni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dopiero zaczynam przygodę z wysoką półka ;)

      Delete
  3. No to wpadłaś... :) Ja też nie czułam zewu perfumerii, drogerie wystarczały. Do czasu :) Z Lancome nic nie mam, ale wiele firm już mnie pokusiło.

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh.. no zobaczę jak się ta moja znajomość z wyższą półką rozwinie ;)

      Delete
  4. drobinki mi się do końca nie podobają, ale musiałabym na licu zobaczyć :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. są bardzo delikatne :)
      ja też nie przepadam za drobinkami, ale te mi nie przeszkadzają

      Delete
  5. Nie miałam nigdy nic z takich droższych marek! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!