Sunday, September 20, 2015

wrześniowe pudełko Birchbox

Tym razem jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. We wrześniowej przesyłce znalazłam zapach, który ma ogromne szanse stać się moim ulubionym zapachem kolejnych miesięcy.
Oprócz zapachu w moim pudełku był krem pod oczy, szampon i odżywka, pomadka w płyne Mally oraz krem do golenia.

kolorowe pudełko

temat września to 'psssst.. you're beautiful'

zawartość mojego pudełka i ceny pełnowymiarowych produktów

wesoła gromadka

wegański krem pod oczy z kofeiną na bazie soku z aloesu

olejek perfumowany by Rosie Jane o zapachu James

jestem zauroczona <3
figa, bursztyn i gardenia to dla mnie idealne połączenie
jedynym minusem jest pojemność i cena pełnowymiarowego kosmetyku.. za 5ml olejku roll-on trzeba załacić $39

szampon do włosów Davines z bonusową odżywką

krem do golenia o zapachu granatu

opis

pomadka w płynie Mally (produkt pełnowymiarowy)

odcień Cherry Blossom

pędzelkowy aplikator

delikatny, półprzejrzysty kolor
Buziaki!

7 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!