Saturday, September 19, 2015

Target Beauty Box- pudełko dla włosomaniaków

Upolowałam kolejne pudełko Target Beauty Box.
Dziękuję Marysiu za szybką informcję o dostępności :)
Tym razem zawartość jest skierowana głównie dla wszystkich tych, którzy lubią produkty do pielęgnacji włosów.


zawartość

Fall in love

opis

balsam do stylizacji włosów Shea Moisture z olejem rycynowym, masłem shea, miętą i keratyną

naturalny i przyjazny środowisku i zwierzaczkom

skład i opis

naprawczy krem Aquaphor/Eucerin do bardzo suchej, popękanej i podrażnionej skóry

wybielająca pasta Colgate Optic White

idealna na wyjazdy

krem do kręconych włosów Curls Creme Brule, który powędruje do mojej koleżanki z lokami :)

wygładza, nawilża i odżywia loki bez obciążania i utrwalania fryzury

wegańska odżywka bez spłukiwania Jane Carter Solution

ułatwia rozczesywanie i ochrania przed słońcem i gorącą stylizacją

pełnowymiarowe opakowanie kremowego serum Dove

opis i skład
Buziaki!

10 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!