Wednesday, October 7, 2015

coraz bliżej Święta i karawana ciężarówek z kokakolą..

Już niedługo zaczną się reklamy bardzo znanego przesłodzonego brązowego napoju gazowanego z Mikołajem i niedźwiedziami i karawaną ciężarówek. W sklepach, marketach, centrach handlowych i w radio będzie leciało 'Last krismas aj gejwiu maj hart bat de wery nekst dej ju gejwyt ałej'..

Tutaj w USA się nie certolą i w sklepach już można się świątecznie obkupić oraz ozdobić siebie i swoje otoczenie.
Oto co znalazłam w Dollar Tree:

ozdoby i bombki

złoto i czerwień to moje kolory na Święta

tuby z minibombkami są na mojej liście zakupów

aniołki, dzwonki i śnieżynki

muszę zacząć myśleć nad ozdobą drzwi wejściowych w tym roku :D

złoty brokat

gwiazdy i gwiazdki

sztuczna roślinność

Francja elegancja (najlepsza jest cena: $1 za sztukę)

kącik samodzielności

zestawy plastikowych bombek do ozdabiania

pojedyńcze większe bombki

bardzo popularne amerykańskie czerwone kokardki

chwytaki na wieńce, bazy do wieńców i wstążki



Czas pomyśleć nad prezentami :D
Buziaki!

14 comments:

  1. Niby przeginka, ale tak uwielbiam święta, że na pewno bym coś kupiła :x

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez pewnie niedługo wybiorę się na jakies zakupy :)

      Delete
  2. Bardzo lubię Święta i ciesze się zawsze jak coś świątecznego pojawia się w sklepach, ale gdybym miała świąteczne ozdoby już w październiku, to nie wiem czy ten klimat by mi się nie znudził do grudnia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się (mam nadzieję) nigdy nie znudzi ;)
      jak już przeżyłam tyle Świąt pod palmami w upale to nic mi takiego nie grozi ;)

      Delete
  3. U nas też już można kupić dekoracje świąteczne, a prawdę mówiąc jeszcze nie wystawil do konca dekoracji Halloween:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tutaj przenieśli jesień na inna półkę i dołożyli zimę i Święta :D

      Delete
  4. To nie tylko przypadłość USA, że świąteczne bajery pojawiają się już wczesną jesienią :) U mnie w Holandii już od 3 września można kupić czekoladowe mikołaje, inne słodkości i ozdoby... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmmmm czekoladowe Mikołaje *.*
      3 września to super szybko

      Delete
  5. Hehe, Ty mówisz o październiku :D Ja w kwietniu na sklep wybierałam ozdoby choinkowe :D
    dowód https://instagram.com/p/1iPlodHFEC/?taken-by=barbmcjwsk

    ReplyDelete
  6. Dużo błyszczących rzeczyyy!

    PS: Fajnie wygląda to 'Coca-Cola' napisane tak, jak w tytule posta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. błyszczące aż sie brokat sypie :)

      kokakola :D tak, przyznam że bardzo często używam spolszczonych fonetycznie zagranicznych nazw XD

      Delete
  7. Uwielbiam ten czas, kiedy w sklepach pojawiaja się dekoracje świąteczne. W Uk też to wszystko zaczyna się wcześniej...

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!