Monday, October 26, 2015

zbiór zdjęć sklepowych z ostatnich dni- post szpiegowski

Mam obecnie mały szpital w domu. Walczymy z wirusem żołądkowym Dzieciny :(
Między kubkiem gorącej herbaty a miską rosołu z ryżem mam chwilkę, żeby skleić sklepowego posta ;)

ROSS:

buty od pana Majkela Korsa

mój rozmiar :)
skórzane 

idealne na kalifornijską jesień

z odkrytymi palcami

zapinane na zamek

jakby ktoś miał wątpliwości jaka to marka ;)

:)

balsam myjący Garnier

zestaw kremów PF

lawendowo-miodowe cukrowe 'łyżki' do mieszania i słodzenia kawy/herbaty

suszony kurczak z cytryną i pieprzem

mleczno-kokosowe karmelki

fasolki różnych smaków dla fanów Gwiezdnych Wojen

cukierasy mietowo-czekoladowe

czipsy ziemniaczane zanurzone w czekoladzie O_o

suszona wieprzowina teriyaki

suszona wieprzowina z czosnkiem o ostra papryczką jalapeno

koronkowe naklejki na paznokcie SH

paleta konturująca

żel/krem myjący Olay

bursztynowy żel L'Occitane

i jeszcze jeden w promocji

żel pod prysznic AHAVA

balsam

balsam perfumowany 'Our Moment' One Direction

balsdam do rak i ciała tej samej marki co herbata (Celestial)

i jeszcze jeden

krem do ciała Organix

odżywka do włosów Matrix

pudełka na drobiazgi

drewniana szkatułka z drzewem

pudełeczko z szufladkami

zeszyty i notatniki

kogucikowy stołeczek

koń

dwa stare aparaty

smukłonogie koty

rozbawił mnie ten kubek :D
Marshalls:

kupiłam sobie ten balsam do ust TokyoMilk :)

płyn micelarny- bardzo go chciałam, ale zapach skutecznie mnie zniechecił

dezodoranty CKone

seria tBS która bardzo mnie zaciekawiła- Smoky Poppy

kupiłam sobie żel pod prysznic :)
Buziaki!

7 comments:

  1. skusiłabym się na coś słodkiego <3 i te szkatułki jakie piękne :)

    ReplyDelete
  2. Buciki wyglądają super, szkoda, że obcasy nie są dla mnie :( Pozdrawiam :) :*

    ReplyDelete
  3. Ojej! To życzę szybkiego opanowania szpitala!
    Twoje zdjęciowe wyprawy sklepowe zawsze takie ciekawe. Suszone mięso, czipsy w czekoladzie :)
    A ten balsam z tbs sobie kupiłam i oddałam. W pudełku pachniał jak te perfumy Kenzo, a u mnie na skórze już nieszczególnie. Trzeba było postawić na żel pod prysznic :) Miłego używania!

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  4. Te koty długonogie w pierwszej chwili wydały mi się wielbłądami :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!