Monday, February 8, 2016

kolejne świetne pudełko Target Beauty Box

Udało mi się upolować lutowe pudełko Target Beauty Box. Dosłownie upolować. Za każdym razem, kiedy Target wypuszcza do sprzedaży nowe pudełko kosmetyczne trzeba być sprinterem. W ciągu kilku godzin nie ma po nim śladu.
Nie ma dokładnych terminów ukazywania się kolejnych pudełek. Trzeba czatować i sprawdzać kilka źródeł, które informują o jego dostępności.
Koszt poniższego to $7 plus darmowa wysyłka.
W tym miesiącu jest głównie pielęgnacja (z czego bardzo się cieszę).


sweet treats

opis zawartości

po otwarciu 

pełnowymiarowe opakowanie mgiełki dodającej objętości włosom L'Oreal

mini opakowanie kremu na noc derma e (14g)

zapach Embrace Vera Wang: kwiat gruszy, zielona herbata, frezja i drzewo sandałowe
lubię to!

kokosowy szampon do włosów i odżywka Soapbox (linia z masłem shea)

mini siatkowa myjka do ciała EcoTools zrobiona w 100% z materiałów z odzysku

pełnowymiarowe opakowanie balsamu naprawczego do ust Skinfix
wersja bez smaku (najlepsza dla mnie :)

krem do ciała Mayfair Soap Foundry o przepięknym zapachu morskiej lilii i jaśminu

pełnowymiarowe opakowanie naklejek (zrobionych z lakieru do paznokci) Incoco 

po raz kolejny próbka koreańskiego podkładu BB Laneige (z czego bardzo się cieszę)

opis i dostepne kolory

trzy kolory do wypróbowania (plus gąbeczka-aplikator)

bardzo lubię takie próbki

wszystko razem
Jestem bardzo bardzo zadowolona z zawartości :) Zabieram się za używanie.
Buziaki!

14 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!