Monday, February 15, 2016

Marshalls

Kilka zdjęć z Marshallsa:

zestawy japońskich szamponów i odżywek do włosów

soniczna szczoteczka do mycia twarzy

taka o

ochrona przeciwsłoneczna SPF30

zestaw małych maskar Clinique

krem Vichy

zestaw Estee Lauder na piękne oczy ;)

cena

odświeżacz powietrza

dezodorant kryształowy

kolagenowy pomocnik twarzowy

zestaw do golenia

duże żele pod prysznic The Body Shop

rozświetlający suchy olejek do ciała

cena

woda różana do twarzy

w sprayu

zakątek zapachowy

świeczniki

wieszaki i stojaki

literki

ozdobne tace i tacki

herbatka malinowa (mój zakup)

komosa ryżowa z przyprawami i szpinakiem (mój zakup- pyszna)

dżemik malinowy

dżemik truskawkowy

szwajcarski dżemik malinowy (mój zakup)

organiczne kawałki kakaowca (mam spory zapas w domu)

cena i opis

mieszanka mielonych nasion chia i siemienia lnianego

cena i opis

nasionka konopii

jarmużowe czipsy o smaku mango

lusterko do robienia selfie w kształcie wyrazu 'selfie' O_o

piesiaczek słodziaczek

puder z owoców baobabu

rybki i naczynia
Buziaki!

2 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!