Thursday, March 13, 2014

lepszego nie miałam- zmywacz do paznokci Sally Hansen Extra Strenght

Najlepszy zmywacz do paznokci.


Jest to moja pierwsza butelka i z pewnością nie ostatnia.


kilka słów z tyłu
Plusy:

*jeden porządnie nasączony wacik potrafi zmyć wszystkie 10 paznokci (WOW)
*bardzo delikatny dla paznokci i skórek
*nawilża skórki
*nie pozostawia białej warstwy na końcówkach palców
*niesamowicie wydajny
*bardzo przyjemnie pachnie
*przystępna cena w USA (około $3 w Walmarcie)

Minusy:

brak :D

acetonowy skład
Najlepszy zmywacz jaki miałam w życiu <3 KWC

Znacie? Lubicie?
Słyszałam że w Polsce jest również dostępny, tylko z inną szatą graficzną (i ceną).
Buziaki!

6 comments:

  1. Ja właśnie mam zamiar go wypróbować, jak tylko skończę używać zmywacza z Isany (tego zielonego). Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, a Twoja jest kolejną pozytywną :)

    ReplyDelete
  2. Nie miałam go, bo u nas jest dość drogi, ale słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii. Ja osobiście lubię zieloną Isanę, bo też świetnie działa. Zauważyłam, że niektóre zmywacze wchodzą w reakcję chemiczną z niektórymi płatkami kosmetycznymi, np. zielona Isana 'nie lubi się' z płatkami z Biedronki i pozostawia na paznokciach biały, trudny do usunięcia osad. Ale przy użyciu płatków z Lidla problemu tego nie ma :) To chyba kwestia niekompatybilności niektórych składników, podejrzewam, że chodzi o aceton, bo miałam wersję różową Isany i nie było tego problemu.

    ReplyDelete
  3. na allegro ciągle przewijają się te zmywacze, ale nigdy się nimi nie interesowałam. to teraz ;)

    ReplyDelete
  4. To moj ulubiony zmywacz, ktory uzywam od lat. Z tą tylko roznicą, ze kupuję ten z różowa zakretka i etykietka. Uwielbiam go! Jest mega wydajny i ładnie pachnie.

    ReplyDelete
  5. Nie znam, ale akurat moj sie konczy, a ze jest przeciętny do bolu to kupię ten, który zachwalasz :)

    ReplyDelete
  6. Ja od kiedy spróbowałam zmywacza do paznokci Sally Hansen, do delikatnych paznokci (różowy płyn) już się z nim nie rozstaję, to chyba odpowiednik Twojej ulubionej wersji. Nie dość, że świetnie zmywa lakier do paznokci, to mam wrażenie, że dodatkowo je pielęgnuje :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!