Tuesday, January 14, 2014

11 naturalnych składników- lekki olejek do ciała Desert Essence

Zacznijmy od tego że nie jestem olejkowa. Ani oliwkowa. Wszelkiego rodzaju tłuste powłoki na moich dłoniach i skórze doprowadzaja mnie do szału. Jak ognia unikam kosmetyków o oleistej konsystencji. Jedynym olejkiem jaki toleruję i lubię jest nierafinowany, pachnący olej kokosowy- mogłabym się w nim cała zanurzyć :3
Przez długi czas nie mogło do mnie dotrzeć, że istnieje coś takiego jak 'suchy' olejek. Nie wiedziałam jak toto działa i byłam do tej 'suchości' bardzo sceptycznie nastawiona.
Na spotkaniu w San Francisco dostałam od Pauli olejek do ciała Desert Essence.
W składzie jest 10 roślinnych olejków i naturalny zapach.


pierwszy raz spotkałam sie z tą marką

zapach kwiatów kaktusa jest bardzo delikatny, odbieram go jako zupełnie neutralny

informacje z tyłu

skład
W składzie znajdziemy:
• olej z krokosza (rodzina astrowatych)
• olej jojoba
• olej sojowy
• oliwa z oliwek
• olej kokosowy
• olej słonecznikowy
• olej rzepakowy
• olej z pestek winogron
• olej z pestek moreli
• olej ze słodkich migdałów
• naturalny zapach

w USA można go znaleźć w TJ Maxx, drogeriach i internecie

jest to lekki olejek
bardzo szybko się wchłania

używam go do ciała (szczególnie do nóg) i do włosów


Przekonałam się na własnej skórze jak działa 'suchy' olejek.
Od 'normalnego' olejku różni się jedynie czasem wchłaniania (zajmuje mu to zdecydowanie mniej czasu, a jeśli nałożymy go bardzo mało- wchłania się natychmiastowo)
Tłusta warstwa na skórze cały czas jest przeze mnie wyczuwalna.
Dobrze nawilża, przyjemnie pachnie. Zaspokoiłam swoją ciekawość ;)
Dokończę to opakowanie i wrócę do maseł do ciała.
Dzięki Paula za możliwość przetestowania tego miłego kosmetyku :*
Buziaki!

11 comments:

  1. Lubię suche olejki, u mnie w kolejce czeka olejek z Eveline, ale chcę najpierw zużyć przynajmniej część tego co pootwierane :)

    ReplyDelete
  2. Ja jakoś nie jestem przekonana do suchych olejków.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam suche olejki :))) a Twój nieźle się prezentuje pod kątem składowym. Apteczne firmy mogłyby wziąć przykład.

    ReplyDelete
  4. A ja bardzo sie lubie w olejkach, zwlaszcza w sezonie jesienno-zimowym:)

    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  5. Lubię formułę suchych olejków bardzo bardzo :)

    ReplyDelete
  6. Ja lubię z suchych olejków Nuxe :)

    ReplyDelete
  7. Ja też nie przepadam za tłustym, bleh. Suchy olejek mam właśnie z Nuxe :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!