Monday, January 6, 2014

przegląd pocztowy- zakupy i darmowe próbki

W ciągu najbliższego tygodnia listonosz i kurierzy będą częstymi gośćmi pod moimi drzwiami. Czekam na przesyłkę od Yankee Candle, Bath and Body Works plus kilka drobiazgów z eBaya.
Dzisiaj zebrałam kilka rzeczy, które przyszły pocztą w czasie okołoświątecznym i w ciągu kilku ubiegłych dni.


od jakiegoś czasu bardzo chciałam przekonać się na własnych włosach o świetności produktów marki Macadamia :)
zamówiłam więc na eBayu 10 saszetek z kremem odżywczym bez spłukiwania

otworzyłam pierwszą saszetkę i jestem w trakcie zdobywania pierwszych wrażeń
mogę jedynie zdradzić, że jestem zdziwiona zapachem.. spodziewałam się czegoś innego niż aromatu soku multivitaminowego.. lol

próbka kremu BB marki Pond's

oprócz niej dostałam kupon do wykorzystania w sklepie przy zakupie pełnowymiarowej tubki

kolejną darmową próbką jest krem z kokosem i masłem shea do włosów

jeszcze nie miałam do czynienia z kosmetykami Cantu

w przesyłce dostałam saszetkę zawierającą 9ml kremu

oraz kupon 

ostatnią rzeczą jest zapach

mój brat zamówił sobie stadko miniaturowych męskich zapachów (tak jak ja kilka miesięcy temu)
korzystając z darmowej przesyłki dorzuciłam coś dla siebie

wybór (w ciemno bez wcześniejsego wąchania) padł na zapach Sirene od Paris Hilton
w takich sytuacjach zawsze odwiedzam stronę Fragrantica, która jest moim przyjacielem zapachowym

Siren to mieszanka:
moreli, wanilii, plumerii, wiciokrzewu, orchidei, mandarynki, pomarańczy, piżma, kadzidła,brzoskwini i lotosu
(chodzą słuchy że jest to zapach bardzo podobny do Viva la Juicy by Juicy Couture)
Buziaki!

10 comments:

  1. Produkty Macadamia są bardzo obiecujące, czasem widzę je w TkMaxx'ie, ale cena niestety oporowa :)

    ReplyDelete
  2. Fajniusi flakonik od tych perfum :) firma Ponds kojarzy mi sie z latami dziecinstwa, teraz juz chyba nie jest u nas dostepna.

    ReplyDelete
  3. Fajne drobiazgi :)
    Zaciekawiła mnie ta maska do włosów z kokosem i shea :)

    ReplyDelete
  4. Obyś z wszystkich zamówionych rzeczy była zadowolona :)
    Fajne jest takie dodawanie do próbek kuponów.

    ReplyDelete
  5. Też korzystam z Fragrantici, gdy kupuję perfumy w ciemno i jak do tej pory 100% zadowolenia :) Jak jest podobna do Viva la Juicy, to muszę się za nimi rozejrzeć, jeśli są tańszym odpowiednikiem, to z chęcią się z nimi zapoznam :)

    ReplyDelete
  6. Rzadko kiedy korzystam z próbek.
    Mam je zebrane w specjalnej kosmetyczce a i tak o nich zapominam.

    ReplyDelete
  7. kiedyś chorowałam na zapach Paris "Heiress" <3 ciekawa jestem 'Siren'

    ReplyDelete
  8. Mam ochotę wypróbować te kosmetyki macadamia, ale trochę drogie są :(

    ReplyDelete
  9. Widzę że mamy podobnie jeśli chodzi o częstotliwość odbioru przesyłek w ostatnim czasie :D A co powiesz o tym zapachu? Fajnie się nosi?

    ReplyDelete
  10. Ciekawostka od Panny Hilton...intrygująca!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!