Thursday, January 2, 2014

pierwszy w tym roku sklepowy post zdjęciowy- ROSS i Marshalls

Pierwszy w tym roku post szpiegowski. Część zdjęć robiłam dzisiaj w prawie pustym, wyludnionym i wykupionym sklepie (ROSS) i część między Świętami a Sylwestrem (Marshalls, ROSS).

jedyna torebka M.Korsa w całym sklepie :)
(mój brat w kociej koszulce w roli prezentera)

seledynowo-żółta neonowa z logo MK

malutka torebka na długim pasku

fioletowa wersja moich ulubionych papilotów piankowych

podwójne opakowania pełnowymiarowych ORLY

duży zestaw do pielęgnacji dłoni (z Polski)

z tego co pamiętam kosztował około $7

masło do ciała również z Polski

świąteczna świeca

kuleczki zapachowe Yankee Candle

zdjęcie z Rite Aid :)
odżywka którą pokazywałam Wam wczoraj

w promocji były też kosmetyki do włosów Johna Friedy

w Marshalls wypatrzyłam zestaw do ratowania paznokci

kosmetyki eclos: maseczkę którą kupiłam i pokazywałam Wam wczoraj
oraz peeling który uwielbiam (mam jeszcze jeden w zapasie)

dwa duże lakiery do pznokci Pop Beauty

i obok nich zestaw lakier + błyszczyk

mydła w kształcie jejek w jajkowej wytłaczance :D

cztery oliwkowe mydła z zieloną herbatą

ogromne (750ml) truskawkowe żele pod prysznic The Body Shop

a to już dzisiaj w ROSS
mały stolik z bletem ozdobionym mozaikowym motywem

ozdobna butelka z korkiem ozdobionym metalowym ptaszkiem
(Dziecina nie mogła oderwać od niego rączek)

żółw zrobiony z drewna wyrzuconego przez ocean

ciągle trzęsąca się sowa na sprężynie

i jeszcze jedna mega wielka sowa z ceramiki

zestaw kwiatowy dla leniwych podlewaczy ;)

odświeżacze małych przestrzeni (chciałam wybrać sobie zestaw do torebki, ale nic mi nie podpasowało)

cała aleja koców i narzut na łóżka

ogromna poducha C.Kleina

ozdobna poducha z biżuterią

i jeszcze jedna :)

tu z kwiatkami

i z cekinami

zestaw pościelowy w łosie, szopy, lisy, sowy i grzybki :)

w Kapitana Amerykę

w Myszkę Minnie

największy (California King) zestaw poscielowy Esprit

różyczkowy Tommiego Hilfigera

bawełniany Laury Ashley

i C.Kleina

torebka Guess

torebka Tommiego

i jeszcze jedna różowa

jeszcze jedna Guess

i jeszcze jedna Tommiego :)

malutka Jesica Simpson

ogromna Jessica Simpson

pomarańczowa Guess

europejski żel męski Adidas

ekologiczny płyn do naczyń

dwa masła do ciała z powciskanymi do środka paluchami (przez folię ochronną)

tonik do twarzy (niestety z alkoholem w składzie)

polski krem przeciwzmarszczkowy Florina

konopny ;) szampon do włosów

damski młotek :D LOL

pojemniczki i koszyki

kilka ubrań

i jeszcze kilka

i na zakończenie obraz z dziurką :<
Buziaki!

13 comments:

  1. Ta duża sowa boska :)
    damski młotek mnie rozwalił :P

    ReplyDelete
  2. Jak patrzę na ceny niektórych rzeczy to aż mnie ściska z zazdrości.
    W każdym razie kocia koszulka pobiła wszystko :D

    ReplyDelete
  3. I tak wygrywa koszulka Twojego brata :)

    ReplyDelete
  4. Te jajka w opakowaniu okropne :D a fu :P koce, pościele, poduchy, achhh, tylko szaleć!

    ReplyDelete
  5. Nie mogłabym przejść obojętnie koło tego stolika i drewnianego żółwia :-)

    ReplyDelete
  6. A mnie najbardziej spodobała się pościel w te łosie i inne ktosie :) Może z taką pościelą w końcu udałoby mi się zasnąć o normalnej porze :)

    ReplyDelete
  7. Jaki masz czysty Ross!!!!!!! u mnie jest taki syf i wszystko lezy na podlodze...szkoda gadac :/ to samo w Marshalls bo w TjMaxx jest czysciutko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak :) ROSS u mnie jest czysty
      pamiętam kilka lat temu jaka była tam masakra.. wózkiem nie można było jeździć bo cały czas się coś w koła wkręcało :(

      Delete
  8. Świetny post!
    Uściski i pozdrowienia,uwielbiam oglądać posty szpiegowskie w Twoim wykonaniu :p
    A asystent fotografa...całkiem nice :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!