Wednesday, January 1, 2014

nowości kosmetyczne z końca ubiegłego roku, czyli czego nie zdążyłam Wam pokazać dwa dni temu

Zaległe nowości kosmetyczne z ubiegłego roku (sprzed kilku dni) :D
Większość z nich jest kupiona w drogerii CVS w trwającej cały czas promocji minus 50%-75%


odżywka do włosów Nexxus, którą kupiłam w promocji -75% za $4.99 (cena regularna $19.99)
jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi
cieszę się, że ma w składzie zbyt wielu naturalnych składników (moje włosy nie cierpią naturalnych składów)

paznokcie imPRESS w dzikim kolorze 

przecenione o 50%

szaleństwo

dwa opakowania wzorzystych paznokci imPRESS również przecenione o 50%

jedno miałam już na paznokciach (pokazywałam tutaj)

wyjątkowo bardzo plubiłam tez wzorek (cena $3.99)

o 50% przecenione 'radełko' do skórek

każde zawsze gubię i w moim przypadku dobrze mieć zapas :D

jedna jedyna rzecz z Marshalls- maseczka do twarzy marki eclos

intensywnie nawilżająca, opóźniająca starzenie

cena bardzo przyjazna
bardzo lubię tę markę- peeling do twarzy eclos to mój KWC

w składzie możemy znaleźć roślinne komórki macierzyste

konsystencja jest bardzo bogata i niezwykle gęsta

pachnie jak wszystkie kosmetyki eclos- troszkę ziołowo i troszkę szpitalnie, lubię to :)

mam nadzieję, że polubię tę maseczkę tak bardzo jak lubię peeling
Buziaki!

12 comments:

  1. Paznokcie w dzikim kolorze sa cudne! A ja nie moge upolowac krotkich...

    ReplyDelete
  2. wow, czadowe imPRESSki! :) nie mogę się doczekać, aż nam pokażesz te pierwsze :)

    ReplyDelete
  3. Próbowałam przerzucić się na pielęgnację włosów opartą na używaniu szamponów, odżywek, masek z naturalnymi składami i chyba to też nie jest dla mnie :( albo coś robię nie tak. Mam siano zamiast fryzury :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. piateczka :D
      im bardziej naturalny skład tym beznadziejniej wyglądają moje włosy :<
      uwielbiam ciężką chemię w szamponach i odżywkach <3

      Delete
  4. Dla mnie do dzisiaj jest nie do ogarnięcia to urządzonko do skórek :p

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne paznokciowe wzorki :)

    ReplyDelete
  6. pazurki mają wystrzałowe kolory :)

    ReplyDelete
  7. dla mnie paznokcie również wygrywają :)

    ReplyDelete
  8. Te paznokcie takie niby poplamione lakierem są świetne! :) Muszę taki wzór spróbwać zrobić lakierami kiedyś. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!