Thursday, January 9, 2014

mało ekscytujące zmówienie z Bath and Body Works

Dzisiaj pan kurier przyniósł moją przesyłkę z zamówieniem z Bath and Body Works.
Nic ekscytującego. Uzupełniłam zapasy moich ulubionych antybakteryjnych mydeł w płynie. Skorzystałam z wielkiej przeceny i dorzuciłam do tego kupon :)
Za 10 mydeł i dwa małe żele antybakteryjne zapłaciłam $21 + podatek i przesyłka.

lubię wzór opakowań BBW :)

stadko mydełek

całe zamówienie

dwa antybakteryjne żele

delikatnie mietowy

i diamentowy, który zamiast granulek antybakteryjnych ma drobniutki brokat, oh well

mydło czereśniowe ♥

mango

orchidea

egzotyczne oceaniczne

eukaliptusowe ♥

lawendowe ♥

świąteczne limitowane

świeże oceaniczne
Buziaki!

22 comments:

  1. Tylko jedno mydło kupilam takie samo jak Ty. Wybralam oceaniczne. Fajny, świeży zapach. Kupilam tez 3 buteleczki roznych rzeczy o zapachu 'amber'. Męski plyn pod prysznic Twilight woods 2in1 jest niesamowity! Polecam powachac ;)

    ReplyDelete
  2. BBW zawsze jest ekscytujące ;)

    ReplyDelete
  3. na spotkaniu blogerek otrzymalam ieys takie mydlo. sam w sobie fajny pomysl. mi sie te butelki nie podobaja.

    ReplyDelete
  4. Mydłom BBW mówię nie. Zapachy piękne, ale za taką cenę naprawdę mogłyby nie powodować skrajnego przesuszenia moich dłoni.

    ReplyDelete
  5. Może i mało ekscytujące, ale za to jakie ładne ;)

    ReplyDelete
  6. Na pewno wszystkie pięknie pachną, niuch niuch :) Przez tą odległość nic nie czuję ;(

    ReplyDelete
  7. Mango bym chętnie przygarnęła! :)

    ReplyDelete
  8. Ale się obkupiłaś. Śliczne pudełko mają w B&BW. Szkoda, że te mydła są niestety dość drogie, przynajmniej u nas.

    ReplyDelete
  9. Ahh marzenie. Chciałabym któregoś spróbować.. ;)

    ReplyDelete
  10. jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy.. hym chyba czas to zmienić ;)

    ReplyDelete
  11. poszalałaś :) moje pierwsze mydło B&BW jeszcze na mnie czeka w sklepie ;)

    ReplyDelete
  12. Widziałam te wielkie przeceny we vlogu Judy (itsJudysLife) i... no cóż, odrobinkę zazdraszczam, bo BBW kusi, a nic jeszcze nie miałam tej marki :)

    ReplyDelete
  13. Wow, niezły zapas mydełek :) oby się dobrze używało :)

    ReplyDelete
  14. tyle tego :D ale jakos nie mam parcia na B&BW

    ReplyDelete
  15. Nie znam tej marki, interesują mnie składy. Pokażesz kiedyś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne :) przy pierwszej okazji pokazywania mydełek- pokażę skład

      Delete
  16. Zazdroszcze Ci tych mydełek !

    ReplyDelete
  17. Lubię BBW i może kiedyś nastanie chwila, że będę miała je w zasięgu ręki :))) Póki co zaspokajam się tym co mam :D
    Mydło czereśniowe musi być boskie :D

    ReplyDelete
  18. Świetny set!!!!
    Nic tylko wąchać i wąchać bez końca, uwielbiam BBW!!! :)
    Buziole!

    ReplyDelete
  19. Mam pytanie. Ile kosztuje wysyłka do Polski i ile idzie przesyłka?

    ReplyDelete
  20. Dobre pytanie, właśnie też chciałabym się dowiedzieć ile kosztuje przesyłka do Polski?

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!