Saturday, January 4, 2014

moja kolekcja lakierów do paznokci- róż, nude, szarości i brokatowe topy

Ostatnia część mojej lakierowej kolekcji.
Do tej pory pokazałam Wam:
lakiery bezbarwne, bazy i topy,
grupę lakierów prawie czerwonych,
moją ulubioną grupę fioletową
oraz
lakiery niebiesko-zielone.

Dzisiaj ostatnia grupa: róż, nude, szarości i brokatowe topy.


dwa słynne blogerskie lakiery wibo z serii Gel Like
brzoskwiniowa Oleskaaaa oraz intensywna Jamapi :D

oleskowy lakier noszę na dłoniach a kolor Jamapi bardzo lubię na stopach

trzy Golden Rose
dwa brokatowe topy Jolly Jewels i róż z serii Rich Color

od lewej: JJ 108, Rich Color 04, JJ 103

trzy małe lakiery petites
od lewej: 'angel', matowy 'cream rose' oraz 'vintage gray'

to jedne z moich pierwszych lakierów w całej kolekcji

miniaturki ORLY
od lewej: mój ukochany 'La Vida Loca', 'Toast the Couple' oraz 'Lift the Veil'

z bliska

mała grupka Essie
od lewej perłowy top 'pure pearlfection', 'jazz' oraz 'real simple'

z bliska

miniaturki OPI z dwóch kardashianowych kolekcji

nie jestem do nich przekonana..
nie zdołały mnie zachwycić

duet Sally Hansen
od lewej koralowy 'Coral Reef' numer 405 oraz piaskowy 'Cotton Candies' numer 700

z bliska

dwa wynalazki z Polski
Sensique french manicure numer 130, biały Sensique numer 101

z bliska

miks 4 bardzo przyjemnych lakierów
od lewej: gwiazdkowy LeMax, Eveline numer 805, essence 'ultimate pink 08' oraz NYC numer 235

z bliska
Buziaki!

19 comments:

  1. no troche tego masz. ja obecnie zrobilam segregacje i zostawilam tylko lakiery essie plus 3-4 innej marki..reszta poszla w swiat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh.. ja też powinnam zrobić segregację :)

      Delete
  2. Róże :) Moja ulubiona grupa kolorystyczna wśród lakierów :)

    ReplyDelete
  3. Chyba tylko ta malinka/róż z Sally Hansen wpadł mi w oko.

    ReplyDelete
  4. Podobają mi się lakiery Orly i ten koralowy z Sally Hansen :) Fajna kolekcja :)

    ReplyDelete
  5. Ładna kolekcja :) U mnie największą część zajmują właśnie róże, brzoskwinie i nude.

    ReplyDelete
  6. Jaśniutki Orly jest ładny. Podobają mi się też oba z Sally Hansen.

    ReplyDelete
  7. Bardzo godna kolekcja w tych odcnieniach :) Mam kilka z nich nawet, co jest cudem bo zazwyczaj jak ktoś prezentuje swoje kosmetyki to zazwyczaj dochodze do wniosku, że nigdy tych kosmetyków nie używałam :)

    ReplyDelete
  8. Widzę kilka odcieni, które chętnie bym przygarnęła ;)

    ReplyDelete
  9. Świetna kolekcja! Zdecydowanie moja ulubiona grupa lakierów :)

    ReplyDelete
  10. wszystkie piękne :) aż miło popatrzeć

    ReplyDelete
  11. Śliczne lakiery! Moja kolekcja przy twojej to nic :D

    ReplyDelete
  12. Duża grupka. :) Większość lakierów jak najbardziej w moim guście. ;)

    ReplyDelete
  13. wesoła gromadka :) pozytywne kolorki wszystkie

    ReplyDelete
  14. bardzo lubię róż na paznokciach :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!