Tuesday, January 21, 2014

smuteczek

Dzisiaj wybralam sie do sklepu Nordstrom Rack zeby zmierzyc buty, ktore pokazywalam Wam w ostatnim sklepowym poscie. Zamiast szeroko otwartych drzwi zastalam taka tabliczke:


Smuteczek.. 20 stycznia sklep zostal zamkniety. Teraz najblizszy Nordstrom Rack jest oddalony ode mnie o okolo 10 kilometrow.. Ehhhhh..
Dlaczego ja wczesniej nie widzialam zadnych komunikatow i ogloszen? A moze dopiero tydzien przed zamknieciem dali znac? No trudno.. Taka sytuacja.
Musze sie wybrac do tego dalszego sklepu i wybadac sytuacje czy w ogole sa tam buty Frye.
Do tego wszystkiego popsul sie zasilacz do mojego komputera, a na tym komputerze z ktorego korzystam nie ma polskich znakow..

Milego dnia :)
Buziaki!


9 comments:

  1. A to peszek ;) byle do wiosny a niee Ty lato masz zawsze :P

    ReplyDelete
  2. A u mnie zamkneli jedyny w miescie The Body Shop :( to dopiero smuteczek!

    ReplyDelete
  3. No szkoda :( mozna sie zawieść czasem.

    ReplyDelete
  4. :( może w tym dalszym będą! musisz to koniecznie sprawdzić :)

    ReplyDelete
  5. oby sprawdziło się powiedzenie 'nie ma tego złego...' :*

    ReplyDelete
  6. Szkoda!
    Obyś w tym drugim je znalazła :)

    ReplyDelete
  7. Na szczęście 10km to nie dużo :D

    ReplyDelete
  8. Ja nauczona wizytami w USA :) zawsze jak nie jestem do jakieś zakupu przekonana, to kupuję a w domu rozmyślam i decyduję, w razie co-zwracam, a nie potem żałuję,że nie kupiłam idę do sklepu a tu już mojego rozmiaru nie mają,albo ktoś mi sprzątnął towar sprzed nosa! ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!