Friday, January 24, 2014

drogeryjne zakupy- oczy i paznokcie

Ograniczam sie z zakupami :)
Od czasow ogromnej przeceny w CVS i trzech porcji zakupow, ktore pokazywalam Wam tutajtutaj oraz tutaj nie kupowalam nic w drogeriach. Dzisiaj z okazji ustanowionego przeze mnie dnia bez samochodu zrobilam spacer po miescie na nogach i odwiedzilam okoliczne sklepy. Oprocz zdjec (do kolejnego posta szpiegowskiego) udalo mi sie upolowac dwie rzeczy w bardzo atrakcyjnych cenach. Trzecia rzecz kupiona na eBayu przyszla poczta.


moj ulubiony tusz do rzes z Maybelline ♥
to juz drugie opakowanie
zakup z eBay

w RiteAid znalazlam paznokcie imPRESS 50% taniej

moj ulubiony wzorek, ktory pokazywalam Wam tutaj

w CVS pojawila sie kolekcja nowych pedzli pop-arazzi w bardzo atrakcyjnych cenach $1.99-$3.99

wybralam na probe pedzel do blendowania cieni

zaplacilam za niego 80 centow, bo okazalo sie ze mam na swojej karcie klienta kupony :D
(cena regularna $1.99)

Buziaki!

17 comments:

  1. Pędzelek wygląda słodko :P i te paznokcie są śliczne, w życiu bym nie pomyślała, ze takie domowe tipsy mogą być fajne:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pędzelek w kropki jest uroczy :)
      a paznokcie proste w obsłudze i wygodne :)

      Delete
  2. Miałam ten tusz,ale u mnie się sprawdził ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. słyszałam, ze polska wersja jest inna :(
      ja miałam tylko amerykańską i ją uwielbiam

      Delete
  3. Przydałby mi się taki pędzel :)

    ReplyDelete
  4. co za szalone ceny ;) ciekawe jak pędzel się sprawdzi :)

    ReplyDelete
  5. Musze sobie pokombinować z lakierami i zmalować podobny wzorek do tego z tipsów. Strasznie mi się podoba.

    ReplyDelete
  6. Muszę dorwać identyczny pędzelek na dniach! :)

    ReplyDelete
  7. Ta wersja impresków jest naprawdę świetna, wcale się nie dziwię, że to ją wybrałaś :)

    ReplyDelete
  8. Ten pędzelek idealny byłby dla mnie! Czy jest szansa kupić go gdzieś on-line? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!