Monday, January 13, 2014

minus 75% na stronie Yankee Candle- moje zamówienie

Dzisiaj dostałam pachnącą przesyłkę od Yankee Candle. Na początku stycznia skorzytałam z wielkiej promocji minus 75%. O zamówieniu pisałam TUTAJ.  Zamówiłam 54 rzeczy z czego 4 były niedostępne (dostałam maila, że w magazynach zabrakło towaru i YC zwróciło mi pieniądze).

Oto co znalazłam w przesyłce:


po raz pierwszy pudełko było wypełnione po brzegi :D

7 opakowań zapachów do samochodu (patyczków wkładanych w kratki wywiewu)
Zapachy:
• kokos i wanilia
• jesienne liście
• pocałowane słońcem liście x2
• egipska bawełna x2
• cedr i świerk

9 tart w kształcie świeczkowych słoiczków
Zapachy:
• sparkling snow
• north pole x2
• merry marshmallow x2
• pumpkin buttercream
• lake sunset x3

słoiczkowe tarty są troszkę mniejsze niż klasyczne (i droższe)

pierwsze opakowanie klasycznych tart

drugie :)

i trzecie
Zapachy:
• pomegranate cider
• harvest
• whoopie pie! x2
• sunflower x2
• peppermint cocoa x2
• snowflake cookie x2
• cranberry chutney x2
• candy corn x2
• winter pine x2
• white christmas x2
• sparkling snow x2
• season of peace x3
• tulips x3
• cozy sweater x6

Teraz czeka mnie kilka pięknie pachnących miesięcy.
Znacie jakieś zapachy?
Z tego co widzę większość (jeśli nie wszystkie) jest dostępna również w Polsce :)
Buziaki!


31 comments:

  1. Tarty w kształcie świeczkowych słoiczków <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. Szkoda, że w Polsce nie ma takich mega promocji... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. trzymam kciuki żeby pokazały się jak najszybciej :)

      Delete
  3. Oj, też bym się obkupiła, jakbym znalazła taką promocję w Polsce :)

    ReplyDelete
  4. jak myslisz na jak dlugo ci starcza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm..
      mam jeszcze kilka sztuk z poprzedniego zamówienia, plus kilka wosków z Walmartu.. znając siebie będę dokupowała wiosenne i walentynkowe walmartowe nowości ;)
      myślę, że spokojnie starczą mi na kilka miesięcy

      Delete
  5. ooo, słoiczki są śliczne :) najbardziej zazdroszczę tulipanów, a w takich cenach to sama bym poszalała :)

    ReplyDelete
  6. Ja zakochałam się w vanilla frosting.
    Pali się u mnie non stop :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie miałam okazji poznać Twojego ulubieńca
      nie przepadam zbytnio ani za wanilią ani za frostingiem ;)
      dlatego nie kupuję takich zapachów

      Delete
  7. Wow Wow wow, tyle mam do powiedzenia!

    ReplyDelete
  8. te patyczki są fatalne... w PL kosztują po 24 zł za opakowanie (ZDZIERSTWO), ale przed świętami kupiłam dla D. i taty do samochodu po opakowaniu... dwa inne zapachu, dwa tak samo ulotne, że aż mi wstyd że coś takiego im dałam :) po 3 dniach nie było nic czuć...

    ReplyDelete
  9. -75% - ja chyba zrobiłabym większe zamówienie ;)

    ReplyDelete
  10. Ojejku, jaki raj woskowy! :)

    ReplyDelete
  11. U Ciebie -75% a u nas zapowiedzieli podwyżki ;) Już nawet na zapach miesiąca będzie tylko 10%, a nie 25 jak było do tej pory. Przez to przeszła mi ochota na zakupy YC :P

    ReplyDelete
  12. O rany, ale dobroci! Nie widziałam jeszcze tych tart w formie słoiczków, ale jednak chyba z samego wyglądu wolę klasyczne. Myślałam, że zamówiłaś te "choinki" do samochodu, takich też nie widziałam, miałaś może tamtą formę odświeżaczy?

    ReplyDelete
  13. haha, ale takie posty motywują by wsadzić tyłek w samolot i wyruszyć za ocean :D świetne zakupy, szczerze zazdroszczę promocji jak i dostępności przeróżnych zapachów. zauważyłem, że na Europę jest skierowana niewielka ilość, bo porównując do tego co Wy macie... masakra :P ciekawe czy te woski słoiczki wejdą też do nas... :)


    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. poszalałaś kochana, ale taka okazja nie zdarza się co dzień :)

    ReplyDelete
  15. cudne są te tarty w kształcie słoiczków :) i do samochodu - fajna sprawa

    ReplyDelete
  16. Olbrzymie zamówienie, ale przy takiej promocji żal było nie skorzystać.
    Mnie się ostatnio YC znudziły i nie palę ich tak często. Chyba powoli opuszcza mnie szał na YC :)

    ReplyDelete
  17. szalona! żadnych świec? :)
    w Polsce nie widziałam inaczej zakończonych car sticków niż słojami, ciekawe :) czekam na relacje. Cozy Sweater brzmi ciekawie, też go w PL nie ma (Harvest i kilku innych poza tym). Ja teraz zaczęłam poznawać Kringle Candle ;] Na plus trzeba im dać opakowania na woski, bo tarty YC są jedynie owinięte folią :C z drugiej strony wszystkie Kringle są białe ;)

    ReplyDelete
  18. Jakie zakupy! Nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!