Sunday, January 19, 2014

zdjęciowy post sklepowy- zapachy i buty

Dzisiaj będzie zdjęciowo i niekosmetycznie.
Poduszki z ROSS, buty z Nordstrom Rack i zapachy do domu z Walmart.

lubie takie kolory


takie ptaszkowe też lubię

pachnące podgrzewacze


Frye- Marta z bloga UrbanStateOfMind lubi tę markę :)
troszkę mi się od Niej udzieliło :3


pierwszy raz widziałam je w Nordstrom Rack

takie troszkę kowbojskie ;)

wygodne :)


całkiem pokaźnie przecenione

były też czarne wysokie

na obcasie

ozdobione paskami ze sprzączkami

też przecenione

najbardziej podobały mi się te jasne półdługie z szeroką cholewką ♥

nie spojrzałam na cene :(
coś czuję że po nie wrócę ;)

w Walmarcie pojawiły się wiosenne woski Fabreze

takie do kominków

6 kosteczek

były też świeczki

Glade też ma już wiosenną kolekcję świeczek

i wosków

motylki i kwiatki

pachnące półki

a tu moje królestwo wosków Better Homes

cały czas są jesienno-zimowe zapachy

aż chce się czegoś wiosennego ;)

świece z kolekcji 2014

było 8 albo 10 nowych zapachów

większość była przyjemna

najbardziej podobał mi się ten ♥
Buziaki!

16 comments:

  1. Wzięłabym wszystkie Frye :0 Szczególnie Inżyniery (te ostatnie). Kuźwa. Narobiłaś mi smaka na nowe buty :D

    ReplyDelete
  2. Podobają mi się 1 buty. I poduszki<3

    ReplyDelete
  3. Jaki wybor swiec! i woskow! Zazdraszczam, bo u mnie w sklepach to sa 2 swieczki Glade na krzyz....

    ReplyDelete
  4. Buty świetne, nawet na fotkach wyglądają na wygodne :) A tylu świec naraz chyba nigdy nie widziałam :D

    ReplyDelete
  5. Fajne te pierwsze bucisze, moja mama ma podobne z Wojasa :)

    ReplyDelete
  6. Kupiłam sobie w tym roku właśnie buty w takim stylu, bardzo podobne do tych z ostatniego zdjęcia. Tylko moje są bez ocieplenia, ale jak zima nadal będzie taka jak jest, to będzie ono zupełnie zbędne.

    ReplyDelete
  7. Te ostatnie świetne, wracaj po nie! i koniecznie pokaż na sobie :)

    ReplyDelete
  8. tyyyle wspaniałości w jednym miejscu :)

    ReplyDelete
  9. Ptaszkowa poduszka super, kostki woskowe też - u nas jeszcze ich nie spotkałam :( .

    ReplyDelete
  10. ostatnie buciory<3
    a woski chętnie bym przygarnęła, ciekawa jestem ich:) na dodatek, grejpfruta widzę, to dopiero bym paliła! :)

    ReplyDelete
  11. Tyle wosków i świec! Toż to prawdziwy raj, u nas tak nie ma :(

    ReplyDelete
  12. Butki bo-skie! A świeczki aż się proszą o to żeby je powąchać :)

    ReplyDelete
  13. Akurat mnie się nie podobają te buty ale rzecz gustu przecież ...Za to fantastyczne te poduchy ...ciekawe kiedy do nas dotrą te świeczki Bh - za pięc lat ?;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!