Monday, January 27, 2014

amerykański katalog Yankee Candle

Kilka dni temu przyszedł do mnie pocztą katalog Yankee Candle. Jest tam kilka nowości, które już znacie (z tego co wiem wszystkie egzotyczne tarty i świece są dostępne w Polsce).
Najbardziej w katalogach YC lubię ich pachnące strony :) Mogę mniej więcej zorientować się jak pachnie dany wosk i nie być zawiedziona przy zakupach przez internet.
Zostawiam Was sam na sam z katalogiem:
(po kliknięciu zdjęcie powinno się powiększyć)



z nowości najbardziej polubiłam Under the palms i Citrus tango :)

plażowe gadżety do świec, tart i podgrzewaczy



podgrzewacze

pachnące strony ♥

mój ulubiony zapach z nowości ♥

koralowce :)



motylki i ważki



samochodowe wynalazki

coś do kontaktu


opcje pozaświecowe



duże świece

lekkie zbliżenie

druga strona

podział zapachów na kategorie

świeża, kwiatowa i świąteczna

jedzeniowa/spożywcza i owocowa

jest również opcja personalizacji świec np. na upominki weselne dla gości

relaksacyjna aromaterapia

miałam jedną świecę z tej serii i nie byłam zachwycona..
trzy zapachy w promocji


walentynki 

tylna okładka
Buziaki!

19 comments:

  1. Extraśny ten katalog, napatrzeć się nie można na te cudowności!

    ReplyDelete
  2. Mogłabym oglądać cały dzień ...

    ReplyDelete
  3. Świetny jest taki katalog, fajnie jakby w PL wprowadzili ;)
    A akcesoria w nim mnie zachwycają :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem ciekawa czy w PL jest jakiś jeden chociaż oddział sklepu YC
      akcesoria są urocze :)

      Delete
  4. Rewelacyjne są te dodatki do świec, np. klosze. Rewelacja, nie widziałam u nas czegoś takiego, ale być może dlatego, że niespecjalnie szukałam. Kominek w kształcie żółwia mnie rozbroił. Chcę taki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajne gadżety :)
      o tak :) kominki mają urocze

      Delete
  5. Ciekawa jestem jak pachną... motylki i ważki :D Oby ktoś pomyślał i wprowadził taki katalog w Polsce.

    ReplyDelete
  6. Seria do aromaterapii mnie zainteresowała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam dwa woski z aromaterapii ze starszej serii (nie zachwyciły mnie jakoś strasznie)
      ten z katalogu to nowy zapach :)

      Delete
  7. A zapachu czemu nie przesłałaś? ;)

    ReplyDelete
  8. Większość akcesoriów wydaje mi się dość kiczowata i nie wpisuje się w mój gust, jak zresztą zazwyczaj z Yankee. Za to widzę kilka ciekawych zapachów, które nie są dostępne w UK :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. akcesoria są ładne, ale żadnego z nich nie pragnę ;)
      jakich nie ma w UK?

      Delete
    2. W zasadzie nie ma nic z tych letnich zapachów, prócz pod palmami. Nie ma Ocean Star, Luau Party, Exotic Bloom, Citrus Tango, Golden Sands, Summer Wish. Nie ma też nic z linii Treasures.
      U nas z nowości White Chocolate Bunnies i Bunny Cake (oba w formie dużej świecy), Champaca Blossom, Lovely Kiku, Pink Hibiscus i Midnight Oasis.

      Delete
  9. Jaki ładny ;-) Te pachnące stronki to musi być istne pokuszenie!

    ReplyDelete
    Replies

    1. cieszę się że nie mam w pobliżu sklepu stacjonarnego YC bo pokuszenie byłoby nie do opanowania :D

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!