Friday, January 3, 2014

przecena 75% na stronie Yankee Candle.. uległam i kupiłam 54 rzeczy..

Na amerykańskiej stronie internetowej Yankee Candle trwa teraz ogromna półroczna wyprzedaż. Promocja obejmuje większość produktów z jesiennej, zimowej i świątecznej kolekcji.



Dzisiaj w ogromnej 75% obniżce były woski do kominków . 49 centów za sztukę.
Lepszej ceny nie widziałam :)
Oprócz wosków kupiłam zapachy do samochodu. Nie te płaskie nasiąkniete tekturki, które zawiesza się na lusterku. Wybrałam kilka zestawów pachnacych 'patyczków' które instaluje się w kratkach wydmuchujących powietrze.



Moje zamówienie zawiera 54 rzeczy :D
7 zestawów zapachów do samochodu, każdy w cenie $1.37 (przecena z $5.49)
9 wosków w kształcie świecy YC (Jar Wax Melt), każdy w cenie $0.62 (przecena z $2.49)
38 wosków klasycznych, każdy w cenie $0.49 (przecena z $1.99)
Takie ceny zdarzają się tylko dwa razy w roku :D

Nie mogę się już doczekać :)
Za około półtora tygodnia powinno dotrzeć pachnące pudełko z zamówieniem.
Macie ochotę zobaczyć jakie zapachy wybrałam?

Buziaki!

35 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Czy mamy ochotę? No ba! Dawaj dawaj :)

    ReplyDelete
  3. Ja ostatnio zamówiłam ze sklepu goodies.pl woski i kominek do nich,ale oczywiście nie w takiej cenie jak Ty Kasieńko ;P
    Szczerze,to za namową blogową, jak ja to nazywam,zamówiłam parę wosków,ale znaczna większość zapachowo mnie rozczarowała :) ale nie poddaje się będę walczyć dalej hehe :)
    Chcemy,oczywiście,że chcemy abyś pokazała nam te łupy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. byłam na stronie goodies i muszę przyznać, że mają bardzo przyzwoite zaopatrzenie :)
      ehhh.. ja też walczę z niektórymi zapachami ;)
      dam znać jak przyjdzie przesyłka

      Delete
  4. No to teraz będzie pachnąco ;)

    ReplyDelete
  5. Jakbym dorwała taką wyprzedaż to chyba cała wypłatę bym przepuściła <3

    ReplyDelete
  6. O wow :) szkoda że nie można poczuć zapachów przez internet :P

    ReplyDelete
  7. to zaszalalas! widze ze yankee cie dopadly;)

    ReplyDelete
  8. ja jestem strasznie ciekawa, jakie zapachy wybrałaś, więc czekam niecierpliwie na post i przeogromnie zazdroszczę takiej promocji! do tego tam tyle ciekawych zapachów, których u Nas nie ma... idę obejrzeć, jakie wyprzedają, poślinię się do monitora :D

    ReplyDelete
  9. Pokazuj, co tam wybrałaś (jakie zapachy). :D

    ReplyDelete
  10. Fajne są te przeceny w USA :) A u nas... Szkoda gadać...

    ReplyDelete
  11. Do PL nie wysyłają? ahhh :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem :) ale przesyłka pewnie kosztowałaby drugie tyle ile zamówienie :(

      Delete
  12. Żałuje, ze nie ma takich wyprzedaży u nas, ale gdyby były pewnie bym i tak zbankrutowala ;)

    ReplyDelete
  13. Szalona ;) Ale w takiej przecenie i ja bym szalała :)
    Oczywiście, że jestem ciekawa, jakie zapachy wybrałaś :)

    ReplyDelete
  14. O matko jedyna, czemu u nas nie ma takich przecen! :_:

    ReplyDelete
  15. Btw kochana, jest spora szansa, że w tym roku wyląduję w Cali! :> trzymaj kciuki, bo mam mega ochotę Cię poznać :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. trzymam kciuki ;)
      na stałe lądujesz, czy przelotem?

      Delete
    2. Przelotem niestety, wakacje... nie mam nikogo w Californi, więc rzadko mogę bywać:(

      Delete
  16. Zaszalałaś! Ale okazja przednia, więc nic dziwnego :)

    ReplyDelete
  17. Zaszalałaś, ale nie dziwię się, bo w tak atrakcyjnej cenie, żal byłoby nie skorzystać. Jak tylko zobaczyłam Twój wpis, to poleciałam sprawdzać, jakie przeceny mają u mnie, ale w Anglii nie ma aż tak dużej zniżki na woski, które w sumie interesują mnie najbardziej. A zresztą wśród grudniowych prezentów dostałam mnóstwo odłamków, więc będę sobie pachnieć do woli i testować ;)
    Ciekawa jestem, co Ty wybrałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tego co wiem na woski u mnie promocja była krótka (jeden/dwa dni) i cudem na nią trafiłam :) sprawdzaj jeszcze- może i u Ciebie się pojawi

      Delete
    2. Promocja jest, ale nie robi szału, w takiej cenie można dostać wybrane woski przez cały rok, czy podczas innych przecen, więc odpuściłam :) Większość była przeceniona z 1.10 na 0.94 :)

      Delete
  18. Poszalałaś Kochana, ale fakt taka okazja nie zdarza się co dzień :)

    ReplyDelete
  19. Aaaale zazdroszczę! Też bym się chętnie na takie przeceny skusiła! :)

    ReplyDelete
  20. WOW! Grzech byłoby nie skorzystać z takiej okazji :) Chętnie zobaczę co dobrego wybrałaś :)

    ReplyDelete
  21. Żeby tylko u nas były takie przeceny!

    ReplyDelete
  22. wow, prawdziwe szaleństwo! a jak sprawa wygląda z przesyłką?

    ReplyDelete
  23. Wykupiłabym wszystkie woski, szał z tą ceną ;-)

    ReplyDelete
  24. oo a ja mam jeszcze kupon na YC który się łączy z innymi promocjami :P czas wykorzystać hehe

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!