Thursday, January 23, 2014

malinowy koral

Po raz pierwszy zobaczylam ten kolor na paznokciach mojej kolezanki Basi jak bylam w Polsce w ubieglym roku. Zachwycilam sie nim do tego stopnia, ze przed wyjazdem jak sie zegnalysmy dostalam od Basi maly zloty woreczek a w srodku malonowo-koralowy lakier :) ktory tak mi sie podobal.
Dzieki Basiu :* to jedna z moich najulubienszych czerwieni.
Eveline miniMAX numer 805.








Lakier wyjatkowo dlugo trzyma sie na moich paznokciach (okolo 5-6 dni z lekko startymi koncowkami).
Na zdjeciach oprocz lakieru Eveline mam rowniez top przyspieszajacy wysuszanie Sally Hansen.

Buziaki!

19 comments:

  1. Uwielbiam ten kolor! Mam zimowa kurtkę w tym kolorze. Duzo osób mnie pyta jaki to kolor. Jak to jaki? Malinowo - koralowy ;)

    ReplyDelete
  2. pasuje do kalifornijskiej zimy :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam gdy lakier tak długo wytrzymuje na pazurkach :)

    ReplyDelete
  4. Nie wiedziałam nawet że evelina ma lakiery ;) bardzo fajny ożywczy kolorek :)

    ReplyDelete
  5. jeszcze nie miałam żadnego lakieru eveline, choć dawniej uwielbiałam kosmetyki tej frmy :)

    ReplyDelete
  6. Mam czarny z tej serii i rzeczywiście długo się trzyma. Czerwień przepiękna!

    ReplyDelete
  7. Jak ja dawno nie miałam czerwieni na paznokciach... Cudny!

    ReplyDelete
  8. Piękna czerwień, ale do mojej żółtej karnacji w ogóle nie pasuje :(

    ReplyDelete
  9. Przepiękny! Z Twoimi czerwonymi usteczkami .... ACH!

    ReplyDelete
  10. zdecydowanie mój ulubiony kolor :)

    ReplyDelete
  11. Śliczny kolorek, od razu robi mi się tak wiosennie, a za oknem -12 stopni :)

    ReplyDelete
  12. Cieszę się kochana, że się dobrze "nosi". Ja zużyłam już 2 buteleczki!

    ReplyDelete
  13. Śliczny! :D Jak to jest, że u innych czerwień podoba mi się bardzo, a u mnie w ogóle:P

    ReplyDelete
  14. Naprawdę śliczny! Cudowny, idealny wręcz, odcień koralowej czerwieni! Bardzo wpadł mi w oko, nie dziwię się, ze aż tak Cię zauroczył u koleżanki :) Mam jednak jeden lakier z tej serii i jestem nim rozczarowana. Może to przez pastelowy odcień? One na ogół są dość trudne we współpracy. Jednak Twój post sprawia, że mam ochotę dać tym lakierom drugą szansę :)

    ReplyDelete
  15. Lubię ich lakiery do paznokci, u mnie też trzymają się około 4-5 dni, końcówki również się ścierają, pomimo tego,że bardzo dużo pisze na komputerze ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!